گوگل با تبلت NExus وارد دنیای تبلت ها شد

 

تبلت گوگل برای عرضه آماده شده است و قیمت آن حتی از kindle Fire آمازون هم ارزانتر است. اینطور که به نظر می‌رسد قصه تبلت ها سر دراز دارد.
Cnet نوشت: آخرین حرف و حدیث ها درباره شایعه تبلت گوگل به گونه‌ای بود که همه درباره آن به یقین رسیده بودند. در واقع این وب سایت هواه خواه اندورید تا آنجا پیش رفت که با استناد به منابع گفت این یک کار تمام شده است.
 

باید به سایت Android and Me درباره ادعایی که کرده حق بدهیم. گزارش این طور آغاز می‌شود : مدل MeMo 370T کمپانی Asus که قرار بود قالب تبلت گوگل باشد پس از امضای قرار داد گوگل با این کمپانی برای تولید تبلت Nexus کاملا به دور انداخته شد.
Android and Me ادامه می دهد: گزارشات اخیر حاکی از آن است که قیمت فروش این تبلت چیزی مابین 199 دلار تا 249 دلار خواهد بود که البته این به نوعی وارد شدن به محدوده آمازون است زیرا kindle Fire هم 199 دلار قیمت دارد.
آخرین شایعاتی که درباره این تبلت گزارش شده بود به این صورت بود که گوگل و Asus به طور مشترک در اوایل ماه می از یک تبلت 7 اینچی رونمایی خواهند کرد و ریچارد شیم تحلیلگر NPD ماه گذشته به Cnet گفته بود: که وضوح تصویر این تبلت در یک نمایشگر 7 اینچی 1280* 800 است و تاریخ تولید این تبلت ماه آوریل تعیین شده است. وی ادامه داد که در تولید اول بین 1.5 تا 2 میلیون واحد از این تبلت تولید می‌شود.
در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که این تبلت از آندورید 4 یعنی Ice Cream Sandwich استفاده خواهد کرد اما الان حدس و گمان هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سیستم عامل آن نسخه جدید همان آندروید قدیمی یعنی Jelly Bean است.
اما اینکه این تبلت از چه نوع سخت افزاری استفاده خواهد کرد هنوز نا مشخص است. تا کنون شایعه شده بود که چیپ Nvidia Tegra دارد اما Android and Me نوشته که به نظر نمی رسد اینطور باشد.


منبع: Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*