تماشا کنید: غرش هیولاهای ۹۰۰ اسب بخاری در برف

Red Bull یک کمپانی تولید کننده‌ی نوشابه های انرژی‌ زا است که هر ساله دست به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی می‌زند.یکی از این مسابقات ، Red Bull Frozen Rush نام دارد که در آن کامیون های غول پیکری به رقابت با یکدیگر آن هم در یک پیست برفی می پردازند. با گجت نیوز همراه باشید تا ویدیوی جذاب غرش هیولاهای ۹۰۰ اسب بخاری در برف را که مربوط به مرحله انتخابی مسابقه Frozen Rush 2016 ردبول میباشد را باهم تماشا کنیم.

بارش برف یکی از زیباترین لحظاتی‌ست که هر فرد در زندگی خود می‌تواند شاهد آن باشد. شاید برای بعضی از رانندگان بارش برف منظره‌ی خوشایندی نباشد، زیرا رانندگی در جاده های برفی و یخ زده کاری سخت و خطر آفرین است، اما رانندگانی نیز هستند که حتی جاده های برفی را نیز به چالش می‌کشند.

رد بول (Red Bull) هر ساله مسابقه ای را برگزار می‌کند که کامیون‌های بزرگی به نام Pro 4 به رقابت در جاده های برفی پرداخته و با لاستیک‌های مجهز، یک مسابقه‌ی سخت و نفس‌گیر را به پایان می‌رسانند. ویدیویی که مشاهده خواهید کرد از مرحله‌ی انتخابی مسابقه ای به نام “Frozen Rush” گرفته شده که قرار است مسابقات اصلی در تاریخ ۱۸ دی امسال برگزار شود.

جالب است بدانید که در آن تاریخ رویداد CES نیز برگزار می‌شود که گجت نیوز این نمایشگاه را کاملا پوشش خواهد داد. از تماشای این ویدیوی بسیار زیبا و مهیج لذت ببرید:


منبع: Theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*