قابلیت تماس ویدیویی بزودی به واتس اپ می آید

با اینکه واتس اپ ( WhatsApp ) ، همچون اپلیکیشن هایی نظیر وایبر و تلگرام در کشورمان مورد استقبال قرار نگرفت ، اما واتس اپ به پشتوانه فیس بوک در حال حاظر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسانی موبایلی است که در سرارسر جهان کاربران بسیاری دارد.همانطور که می دانید ، یکی از مهمترین ویژگی هایی که امسال به واتس اپ اضافه گردید قابلیت تماس صوتی بود.اکنون خبری منتشر شده که بر اساس آن ، این اپلیکیشن در آپدیت بعدی خود به قابلیت برقراری تماس‌های ویدئویی نیز مجهز خواهد شد.

طبق گزارشی که توسط منابع آلمانی منتشر شده است، آخرین نسخه بتای واتس‌اپ برای iOS به صورت پیش‌فرض از تماس‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کرده که تصاویر اسکرین‌شات این قابلیت جدید را در ادامه مشاهده می کنید.

WhatsApp-video-calls-1

هنگام برقراری یک تماس ویدئویی شما قادر خواهید بود تا میکروفون دستگاه را خاموش کرده و یا بین دوربین‌هایی دستگاه سوییچ کنید که یک کادر مربعی کوچک در وسط تصویر فضای ویدئویی که شما می‌توانید تصویربرداری کنید را نشان می‌دهد.

این قابلیت جدید در حاضر تحت آزمایش است و احتمالاً در هفته‌های آتی به صورت عمومی راه خود را به اپلیکیشن واتس‌اپ باز خواهد کرد. بدیهی است که اضافه شدن این قابلیت به واتس‌اپ، این پیام‌رسان به رقیب جدی‌تری برای سایر پیام‌رسان‌های موجود نظیر اسکایپ تبدیل خواهد شد.

علاوه بر قابلیت تماس ویدئویی، به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ طراحی جدیدی را هم با محوریت رنگ سبز برای این اپلیکیشن به ارمغان خواهد آورد. گفته شده که در طراحی جدید، یک رابط کاربری مبتنی بر تب‌های مختلف گماشته شده که فعلاً در حال آزمایش است. انتظار می‌رود که این تب‌ها کاربران را قادر سازند تا بین مکالمه‌ها و چت‌ها مختلف خود جابجا شده و یا مستقیماً از یک چت به چت دیگری بروند که این امر نسبت به قبل ساده‌تر شده است.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سه ماه گذشت و خبری ازتماس تصویریش نشد