بهترین مپ های تاون هال ۱۱ بازی کلش آف کلنز

همانطور که اطلاع دارید ، کمپانی سوپرسل به تازگی آپدیت بزرگ بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) را منتشر کرده است.یکی از بزرگترین ویژگی های جدید این بروزرسانی ، اضافه شدن تاون هال ۱۱ می باشد.با اضافه شدن این تاون هال جدید حتما شما هم نیازمند یک چیدمان یا همان مپ خوب برای آن هستید.در این مطلب بهترین مپ های تاون هال ۱۱ بازی کلش آف کلنز را در ۴ استراتژی وار ( War ) تروفی ( Trophy ) هیبرید ( Hybrid ) و فارمینگ ( Farming ) را برای شما آمده کرده ایم که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

برای مشاهده مپ ها در ابعاد بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید

بهترین مپ های وار برای تاون هال ۱۱

این نوع مپ برای جنگ قبیله ای یا همان کلن وار به کار می رود.

بهترین مپ های فارمینگ یا حفاظت از منابع برای تاون هال ۱۱

این مپ بهترین مدل برای حفاظت از منابع می باشد و برای بازیکنانی که در لول های پایین تر از ۱۰۰ هستند، این نوع مپ پیشنهاد می شود. در این نوع مپ، تاون هال بیرون گذاشته شده و در عوض منابع در قلب مپ قرار می گیرند. با این روش، منابع شما در یک حمله، کمترین آسیب را خواهند دید.

بهترین مپ های تروفی یا افزاش کاپ برای تاون هال ۱۱

برخلاف مپ فارمینگ؛ در این مدل تاون هال در مرکز مپ قرار می گیرد. این مدل برای افرادی توصیه می شود که نمی خواهند در یک حمله، کاپ زیادی را از دست بدهند، بنابراین در این روش به حفاظت منابع، توجه زیادی نمی شود.

بهترین مپ های هیبرید برای تاون هال ۱۱

همانگونه که از نام آن پیداست، این مدل ترکیبی از فارمینگ و تروفی است. یعنی در عین حال که به حفاظت منابع توجه می شود، برای عدم از دست رفتن کاپ ها هم تلاش می شود.

امیدواریم که این مپ ها مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

بازار کلش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. مپ هاش قدیمیه این پست رو پاک کنید اسکلت تاور نیست تو مپاش.

  2. سلام مپ جدید با دیوارهاىجدید و این دوتا بمب انداز بزاریدواسه وار

  3. من کلش جادویی بی نهایت جم دارم می خواستم بگم عالی ممنون من اکانتم 36 بود تاون هالشم 5 بود از وقتی این کلش بینهایت را دارم اکانت لول سیوششم را کردم لول 200 تاون هالمم 11 است

  4. ممنون از سایت خوبتون و ممنون از اینکه نقشه های تاون هال 11 رو تو سایت گذاشتید برای استفاده

  5. عالیییییی‌ممنون از مدتی خوبتون