تلویزیون‌های جدید panasonic با اندازه بزرگ

 

شرکت Panasonic تلویزیون های LED و پلاسمای جدید خودی را معرفی کرده است. این تلویزیون‌های جدید نسبت به مدل‌های قبلی طراحی باریک‌تری داشته و بدون لبه هستند.
این شرکت از هر دو تکنولوژی Active Shutter و Passive برای نمایش تصاویر سه بعدی در این تلویزیون‌ها بهره برده است و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خودشان انتخاب کنند که تلویزیون مورد نظرشان از کدام تکنولوژی پشتیبانی کند.

قرار است این تلویزیون‌های جدید تا ماه آوریل آینده وارد بازار جهانی بشوند. مدل VT50 یکی از با‌کیفیت‌ترین این مدل‌ها است. تلویزیون‌های پلاسمای VT50 و GT50 هر دو 2500 هرتز بوده و مجهز به تکنولوژی پخش تصاویر سه‌بعدی هستند. بیشتر پلاسماهای Panasonic در سایز‌های بالای 65 تولید خواهند شد و همچنین امکان تماشای تصاویر آنها در نور روز هم وجود دارد. اما LEDهای جدید این شرکت که با مدل‌های WT50 و DT50 به بازار معرفی شده‌اند، مجهز به پنل IPS با زاویه دید واید بوده و از تکنولوژی Active Shutter برای پخش تصاویر سه بعدی بهره می‌برند. Panasonic همچنین دو مدل تلویزیون LED با مدل‌های ET5 و ET50 با تکنولوژی Passive 3D را هم به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون‌های جدید مجهز به پردازنده دو هسته‌ای است. این پردازنده‌های دوهسته‌ای باعث می‌شوند تلویزیون قابلیت انجام دوکار همزمان را داشته باشد.
با این همه شرکت Panasonic هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این تلویزیون‌ها اعلام و منتشر نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*