تصاویر جدید گوشی مایکروسافت لومیا ۸۵۰ فاش شد

چند روز پیش ویدیو و تصاویر رندر شده گوشی مایکروسافت لومیا ۸۵۰ لو رفت.امروز تصاویری جدید از این گوشی که با نام رمز Honjo شناخته می شود فاش شده که اطلاعات بیشتری از طراحی آن در اختیار ما قرار می دهد.

اولین تصویر را ایوان بلاس ( evleaks ) منتشر کرده است. از تصاویر منتشر شده برای این گوشی اینطور بر می آید که قاب فلزی دور گوشی، به رنگ طلایی هستند که بسیار زیبا به نظر می رسند و برای اولین بار در سری لومیا، جلوی این گوشی نیز به رنگ سفید طراحی شده است که البته ظاهر بسیار فوق العاده ای را برای آن فراهم آورده است. همچنین دکمه های نرم افزاری و عدم وجود دکمه ی مخصوص دوربین نیز در تصویر مشخص هستند.

lumia-850-1

اما در در قسمت جلویی و بالایی این دستگاه نیز چیز های جالبی دید می شوند. به نظر می رسد یک اینفرارد که برای قابلیت ویندوز هلو و تشخیص چهره ی صاحب گوشی کاربرد دارد و یک فلش LED که قبلا نیز شایعه شده بود، به همراه دوربین و حسگر ها در این قسمت قرار گرفته اند، که لومیا ۸۵۰ را دستگاه بسیار جالبی می سازند.

تصویر دیگری از این گوشی نیز در Baidu منتشر شده است.در این تصویر نیز به خوبی می توان قاب های فلزی طلایی و صورتی روشن را در رنگ سفید و خاکستری و مسی را در رنگ مشکی مشاهده کرد.

lumia-850

اگر این تصاویر واقعیت داشته باشند، باید منتظر گوشی های جدید مایکروسافت با شاسی های رنگی زیبا در دور گوشی باشیم.

از دیگر مشخصات شایعه شده برای این دستگاه می توانیم به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full HD و پردازنده ی اسنپدراگون ۶۱۷ اشاره کنیم که این گوشی را، به یک فبلت تبدیل می کنند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دستگاه به بازار راه خواهد یافت یا خیر، با این حال برخی شایعات حاکی از آن دارند که تولید این گوشی متوقف شده است و ممکن است هیچ وقت نتوانیم این گوشی را در بازار ببینیم.

منابع : BAIDU | WMPOWERUSER

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*