در نیمه اول ۲۰۱۶ منتظر رونمایی از گوشی‌های کدام شرکت‌ها باشیم ؟

بر اساس سند تصویری که از طریق شعبه لهستان اپراتور تی موبایل ( T-mobile ) فاش شده است ، سامسونگ ۴ گوشی، ال جی ۴ گوشی، سونی ۲ گوشی و اچ‌تی‌سی یک گوشی را برای رونمایی در نیمه اول ۲۰۱۶ آماده کرده‌اند.البته در این لیست هیچ اشاره ای به نام گوشی ها نشده و تنها شاهد نام کمپانی تولید کننده آنها هستیم.

t-mobile-2016-list

ابتدا از سامسونگ شروع می کنیم؛بر اساس این تصویر، سامسونگ در نیمه اول ۲۰۱۶ چهار گوشی از سری گلکسی خود را رونمایی خواهد کرد.انتظار می رود سامسونگ در ماه فوریه در MWC 2016 دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 Plus را رونمایی کند.از طرفی بر اساس خبری که توسط افشاگر با سابقه دنیای فناوری ، ایوان بلاس منتشر گردید ، سامسونگ همراه با این دو گوشی از گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اج پلاس هم رونمایی خواهد کرد. هرچند که این احتمال هم وجود دارد که دو دستگاه دیگر ، از سری محصولات خانواده Galaxy A 2016 باشد.

در این لیست به کمپانی اچ تی سی و یک اسمارت فون از این شرکت هم اشاره شده که قرار است در نمیمه اول ۲۰۱۶ رونمایی شود.قوی ترین احتمال در مورد این کمپانی ، گوشی اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) می باشد.هرچند که ممکن است با محصول دیگری سورپرایز شویم !

همچنین شرکت الجی چهار دستگاه را به همراه دارد، سخت است حدس بزنیم که این چهار محصول جدید از کدام سری هستند، گرچه ممکن است یکی از انها LG G5 باشد.

در نهایت، در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ دو گوشی اکسپریا از سونی عرضه خواهد شد که احتمالا از خط تولید جدید Xperia Z6 هستند. با این حال ، از انجایی که سری Z5 بتازگی روانه بازار شده اند تصور ما این است که گوشی های خانواده Z6 برای فصل دوم ۲۰۱۶ معرفی خواهند شد.

در این لیست شاهد گوشی های از قبل معرفی شده از جمله HTC One A9 و دو گوشی لومیای مایکروسافت یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL نیز هستیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*