تصویر و مشخصات اولین لپ تاپ شیائومی فاش شد : قدرتمند و ارزان قیمت

کمپانی چینی شیائومی که در حال حاضر چهارمین تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است ، چندی پیش رسما از ورود خود به دنیای نوت بوک ها در آینده ای نزدیک خبر داد.قرار است کمپانی شیائومی با کمک Inventec نوت بوک های خود را روانه بازار کند و به عبارت بهتر این کمپانی وظیفه تولید نوت بوک های شیائومی را بر عهده دارد.امروز تصویر و مشخصاتی از اولین لپ تاپ این کمپانی منتشر شده که اگر صحت داشته باشد ، با لپ تاپی قدرتمند روبرو خواهیم شد که قیمتی استثنایی دارد !

با توجه به تصویر منتشر شده با دستگاهی بسیار شبیه به مک بوک های اپل روبرو هستیم که البته با توجه به علاقه این شرکت به استفاده از سبک طراحی اپل (که قبلا در بخش موبایل هم شاهد آن بوده ایم) چندان عجیب نیست.

گفته می شود نمایشگر این دستگاه دارای ابعاد ۱۵.۶ اینچی بوده و وضوح آن نیز ۱۰۸۰*۱۹۲۰ به همراه پنل LED می باشد. نسل چهارم از پردازنده های Core i7 اینتل در کنار ۸ گیگابایت حافظه RAM و نیز Nvidia Geforce GTX 760M با ۲ گیگابایت حافظه ویدئویی اختصاصی از جمله مشخصات فنی لپ تاپ شیائومی هستند.

برای پایین نگه داشتن قیمت روی این دستگاه به جای ویندوز از یکی از توزیع های لینوکس به عنوان پیش فرض استفاده شده که البته کاربران می توانند آن را به دلخواه به ویندوز تغییر دهند.

اما برگ برنده شیائومی همیشه قیمت فوق العاده رقابتی محصولات آن بوده است. لپ تاپ این شرکت نیز از همین برگ برنده استفاده می کند و در حالی که لپ تاپ هایی با مشخصات مشابه مانند Asus G551، Acer Aspire V3 یا Lenovo Y50 قیمت هایی بیشتر از ۱۰۰۰ دلار دارند، شیائومی تصمیم دارد لپ تاپ خود را با قیمت استثنایی ۴۶۶ دلار روانه بازار کند! این یعنی شما با قیمتی در حدود ۱۵۰۰.۰۰۰ تومان می توانید صاحب یک لپ تاپ در رده ورودی لپ تاپ های گیمینگ شوید که در نوع خودش بسیار عالی خواهد بود.

در آخر باید بدانید که بر اساس اطلاعات منتشر شده ، لپ تاپ شیائومی احتمالا در آپریل ۲۰۱۶ رسما معرفی خواهد شد.نظر شما در مورد این محصول جدید شیائومی چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*