گوشی وان A9 بالاترین درآمد را در ۶ ماه اخیر برای اچ تی سی رقم زد

با یک نگاه به آمار مالی کمپانی اچ تی سی میتوان دریافت که این کمپانی در وضعیت چندان مطلوبی به سر نمی‌برد. اما این کمپانی در آخرین تلاش هایش گوشی میان رده ی اچ تی سی وان A9 را معرفی کرده که ظاهرا فروش این گوشی بسیار امیدوار کننده بوده است.

به لطف اچ تی سی وان A9، این کمپانی در ماه نوامبر قدرتمند تر شده است. در واقع، در این ماه ۳۱۴,۳۲ میلیون دلار درآمد برای این شرکت گزارش شده که بالاترین میزان در ۶ ماه اخیر به شمار میرود. این میزان گواه بهبود ۱۴.۹۶ درصدی در مقایسه با ماه اکتبر است.

البته کاملا روشن است که اچ تی سی با این مقدار فروش هم چندان حال و روز خوشی ندارد. در آمد اچ تی سی در مقایسه با ماه نوامبر سال گذشته بیش از ۳۹ درصد افت داشته است. پیشبینی میشود درآمد سالانه اچ تی سی به رقم ۳.۵ میلیارد دلار برسد که همین مقدار حدودا ۳۳ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ رکود داشته است.

خبر خوب برای اچ تی سی، افزایش این آمار فروش است. این فروش رو به رو رشد نتیجه ی فروش های ویژه ی تعطیلات و همچنین عرضه ی وان A9 در بازار های دیگر است که توانسته درآمد اچ تی سی را افزایش دهد.

اضافه بر مدل میان رده ی وان A9، این کمپانی همچنان فروش بالایی از اچ تی سی وان M9 که گل سرسبدش است دارد. پرچمدار بعدی این شرکت انتظار میرود اچ تی سی O2 لقب داشته گیرد. طبق شایعات، این گوشی صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن QHD و تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد داشت.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اچ تی سی برند خوبیه و گوشی های با کیفیتی داره آما یکم خودخواهه یعنی محصولاتش مطابق سلیقه کاربرانش نیست