اولین تصاویر منتسب به گلکسی اس ۷ سامسونگ فاش شد

چند روز پیش به نقل از یک وب سایت کره ای در خبرها داشتیم که سامسونگ احتمالا گلکسی اس ۷ را با ظاهری شبیه به گلکسی اس ۶ و بدون تغییرات کلی در طراحی معرفی خواهد کرد.امروز تصاویری رندرشده منتسب به گلکسی S7 سامسونگ منتشر شده که ضمن تایید این موضوع ، ساختار طراحی کلی این گوشی را برای ما آشکار ساخته است.منبع خبر همچنین ادعا کرده که گلکسی اس ۷ سامسونگ امسال در دو مدل معمولی و پلاس روانه بازار خواهد شد.

galaxy-s7-1

این تصاویر رندر شده توسط یکی از تولید کنندگان صاحب نام قاب محافظ تلفن های هوشمند با نام ITSkins فاش شده و با نگاهی به این تصاویر کاملا مشخص است که پرچم دار جدید سامسونگ از همان زبان طراحی گلکسی اس ۶ پیروی کرده و تقریبا هیچ تغییر خاصی در طراحی Galaxy S7 ایجاد نشده است.البته تغییر کوچکی نسبت به نسل قبلی در کلید هوم پایین گوشی دیده می شود که مستطیلی تر شده و دیگر لبه های آن گرد نیست.

بر اساس اطلاعات جدید ، گلکسی S7 نام در ابعاد ۶٫۹۴ در ۷۰٫۸ در ۱۴۳٫۳۷ میلی‌متر ساخته شده که تقریبا هم اندازه‌ی گلکسی S6 است.البته ضخامت این گوشی نسبت به گلکسی S6 که ۶.۸ میلیمتر می باشد ، اندکی بیشتر شده است.

galaxy-s7-2

در بخش پشتی تلفن همراه، برآمدگی دوربین همچنان به شکلی بیش از حد جلب توجه می کند و در کنار آن می توان فلاش LED علاوه بر سنسور ضربان قلب را نیز مشاهده کرد. این در حالیست که اگر ابعاد افشا شده در این رندرها حقیقی باشند، می توان گفت که باز هم با موبایلی رو به رو هستیم که دارای نمایشگری ۵.۱ اینچی خواهد بود.

galaxy-s7-3

همانطور که در بالا اشاره شد ،ITSkins می گوید که سامسونگ گوشی گلکسی S7 را در دو مدل راهی بازار می‌کند.مدل بعدی که به احتمال زیاد گلکسی S7 پلاس نام دارد هم در ابعاد ۷٫۸۲ در ۸۲٫۰۱ در ۱۶۳٫۳۲ میلی‌متر ساخته شده که اندازه‌ی آن به گلکسی Mega 2 نزدیک است.همچنین گفته شده که گلکسی اس ۷ پلاس از نمایشگری ۶ اینچی برخوردار است.

البته هنوز مشخص نشده که آیا این گوشی مدل اج خواهد داشت یا خیر. از آنجایی که ساخت گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ در چند سال گذشته زیاد شده، عرضه‌ی پرچم‌دار جدید سامسونگ با یک صفحه نمایش ۶ اینچی چندان جای تعجب ندارد.

به هر حال هنوز نمی توان به طور قطع به این تصاویر اطمینان کرد و برای روشن شدن موضوع می بایست چند ماهی تا رونمایی رسمی سامسونگ از پرچم داران جدیدش صبر کنیم.

منبع : GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام.
    من با شما موافقم اما اپل هم خیلی وقته که گوشی هاش شبیه هم هستند.البته اپل انصافا بعد از چند سال هم گوشی هاش تکراری نمیشن و همون حس اولو دارند.

  2. اخه سامسونگ شرکت ب این بزرگی چرا طراحیشو تغییر نمیده واقعا شرم اوره اس ۶ و نوت ۵ هم شبیه این هستن. طراحیشو بره از هواوی یاد بگیره که هر گوشیش یه طراحی منحصر ب فردی داره نه مثل سامسونگ تکراری باشه

  3. چقدر تکراری!!
    سامسونگ نمیخواد یکم خلاقیت و نوآوری داشته باشه. فاجعه اس!