اپل در سال ۲۰۱۲ با iPad3 و iPad4 می‌‌آید

در مورد معرفی‌ iPad 3 پیش از این مطالبی را برای شما مخابره کردیم. از مشخصات احتمالی‌ گرفته تا زمان عرضه این محصول. اما کم کم که به زمان مورد نظر نزدیک می‌شویم شایعات و صحبت‌ها پیرامون این محصول اپلی بیشتر و بیشتر خواهد شد. طبق آخرین اخبار این گل نو شکفته اپل را به احتمال بسیار قوی در ماه March خواهیم دید اما موضوع جالب تر معرفی‌ iPad 4 در ماه اکتبر می‌باشد که ارائه ۲ محصول در یک سال در یک کلاس از برندی همچون اپل بعید است. اما معرفی iPad 4 در اکتبر هم بی‌ دلیل نیست. زیرا…؟

اپل که همیشه سیاست درستی‌ در ساخت، معرفی‌ و عرضه محصول به کار می‌گیرد قرار است محصول خود را(ای پد ۴) درست زمانی‌ نزدیک به زمان معرفی‌ سیستم عامل جدید مایکروسافت معرفی‌ کند و دقیقا می‌توان این نتیجه را استنتاج کرد که اپل برای رقابت با مایکروسافت این زمان و این تبلت را برگزیده است تا اجازه عرضه اندام به مایکروسافت را ندهد یعنی‌ مبارزه میان ویندوز ۸ و اپل در ساله ۲۰۱۲ به اوج خود می‌رسد در حالی‌ که در این میان اندروید هم هم بیکار نشسته و به این جمع اضافه خواهد شد.

ای پد۳

همیشه بحث بر سر صفحه نمایش رتینا در iPad 3 بوده است اما می‌دانید وضوح این تبلت چقدر خواهد بود؟ اپل قصد دارد تبلت خود را با وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ ارائه دهد که به عبارتی ۲۲۴ ppi چگالی تصویر در تبلت جدید خواهد بود. شما می توانید در iPad 3 انتظار یک دوربین ۸ مگا پیکسلی و حتی یک پردازنده ۴ هسته ای نیز داشته باشید. با وجود مطلبی که در چند پست گذشته برای شما مخابره کریدیم دیدن پردازنده  ۴ هسته ای در ای پد ۳ زیاد بعید نیست،در ضمن iPad 3 از iPad 2 باریکتر و ظریف تر خواهد بود و مطمئنامانند دیگر محصولات اپل با ظاهری جذاب زیبا به جمع دوست دارن آن خواهد شتافت.

هم زمان با معرفی‌ این تبلت احتمالا شاهد افت قیمت در تبلت iPad 2 نیز خواهیم بود که شاید اپل بتواند با این افت قیمت رقیبی برای تبلت کیندل آمازون محسوب شود که بعید است کمتر تبلتی بتواند با تبلت فوق‌العاده آمازون با قیمت ۲۰۰ دلار رقابت کند. اما به هر حال هر محصول مخاطبین و طرفداران خاص خود را دارد.

ای پد ۴

در مورد iPad 4 هنوز قبل از آمدن iPad 3 هنوز نمی‌توان هیچ صحبتی‌ کرد اما مطمئنا یک پردازنده ۴ هسته ای یا بالاتر از حداقل امکانات iPad 4 خواهد بود  که امیدواریم با سیستم عامل ای او اس اپلی شاهد یکی دیگر از محصولات کارا و توانمند اپل در عرصه دنیای دیجیتال باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*