ZTE و رونمایی از گوشی Blade A1 : ارزان ترین گوشی جهان با سنسور اثر انگشت

امروز زد تی ئی ( ZTE ) از گوشی هوشمند Blade A1 رسما رونمایی کرد.این گوشی که همچون دیگر اعضای خانواده Blade شرکت ZTE محصولی ارزان قیمت و میان رده می باشد از ۱۱ دسامبر و با قیمت تنها ۹۳ دلار روانه بازار خواهد شد.ZTE Blade A1 ارزان ترین گوشی جهان با سنسور اثر انگشت می باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

طراحی ظاهری این گوشی مشابه به تلفن همراه iPhone 5c است و از بدنه پلاستیکی براق استفاده خواهد کرد. ابعاد فیزیکی آن نیز برابر با  ۱۴۲ x 70.2 x 8.9 میلی متر می باشد.

ZTE Blade A1 از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p استفاده خواهد کرد. چیپ ست MT6735 شرکت مدیاتک که از پردازنده های هشت هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی Cortex-A53 تشکیل شده است، به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگاباین حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه خارجی سایر ویژگی های سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری این گوشی را تشکیل می دهند. ضمن آن که شرکت ZTE در این مدل از باتری با ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده است.

اما آنچه که این گوشی را بیشتر از همه قابل توجه کرده است وجود یک سنسور اثر انگشت در قسمت پشت آن می باشد.در واقع ZTE Blade A1 ارزانترین گوشی حال حاظر بازار است که از یک سنور اثر انگشت بهره می برد.

سیستم عامل اندروید ۵.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی ZTE با نام MiFavor 3.2 نیز به صورت پیش فرض بر روی این تلفن همراه نصب شده و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را داراست.

در نهایت باید گفت اسمارت فون Blade A1 از ۱۱ دسامبر و با قیمت معادل ۹۳ دلار و در رنگ های سفید، زرد، سبز، آبی و خاکستری در بازارهای چین ارائه خواهد شد و از آن جایی که پیش از این تعدادی از محصولات خانواده Blade در بازارهای بین المللی نیز عرضه شدند، احتمال ارائه عضو جدید این خانواده در سایر بازارهای بین المللی نیز زیاد خواهد بود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*