انتشار تصاویر و مشخصات دو گوشی Vivo Y51A و Vivo Y37A در آستانه رونمایی رسمی

طبق برنامه ، کمپانی چینی ویوو ( Vivo ) امروز از دو گوشی ویوو ایکس۶ (Vivo X6) و ویوو ایکس۶ پلاس (Vivo X6 Plus) رونمایی خواهد کرد.محصولاتی که پیش از مشخصات فنی آنها فاش شده و تقریبا دید خوبی نسبت به ویژگی های سخت افزاری آنها در دست داریم.حالا ساعاتی قبل از معرفی این دو گوشی ، تصاویر و مشخصات دو گوشی دیگر از ویوو با نامهای Vivo Y51A و Vivo Y37A از طریق سازمان صدور مجوز تجهیزات مخابراتی کشور چین ، TENAA فاش شده و به نظر می رسد این دو گوشی نیز همزمان با دو مدل X6 ویوو رونمایی خواهند شد.

بر اساس اطلاعاتی که TENAA از دو گوشی Vivo Y51 و Vivo Y51L فاش کرده است ، این دو محصول از نظر مشخصات سخت افزاری و ظاهری هیچگونه تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها وجه تمایز آنها در نسخه سیستم عامل اندرویدشان می باشد.

Vivo Y51، اندروید ۵ را اجرا می کند در حالیکه Vivo Y51L اندروید ۵.۰.۲ را به نمایش می گذارد. بقیه ی مشخصات آنها شامل یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی کواد اچ دی است و به یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز مجهز می شوند. یک رم ۲ گیگابایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی در این گوشی کار شده است. اسلات کارت میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم برای کاربرانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند بر روی بورد این گوشی می باشد.

هر دو دستگاه دارای یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی  می باشند. دستگاه های مذکور از اتصالات ۴G LTE، ۳G، بلوتوث، جی پی اس و یو اس بی پشتیبانی می کنند. ضخامت هر دوی آنها ۷.۵۲ میلی متر و وزنشان ۱۵۷ گرم می باشد. این گوشی ها تنها در رنگ سفید عرضه می شوند.

البته در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر رونمایی از دو مدل دیگر به نام های Y51A و Y37A نیز منتشر شده است که از مشخصاتی تقریباً مشابه با دو گوشی مورد بحث برخوردارند اما با این تفاوت که از رم ۱ گیگابایتی بهره می برند.

به هر حال امروز ویوو رسما از گوشی های جدید خود رونمایی خواهد کرد و مشخصات رسمی آنها در اختیارمان قرار خواهد گرفت.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*