انتشار نتایج بنچمارک یک گوشی بی نام نشان از بلک بری با چیپست اگزینوس ۷۴۲۰

به تازگی نتایج بنچمارک GFXBench یک گوشی بی نام نشان از بلک بری منتشر شده که در آن از چیپست رده بالا و قدرتمند اگزینوس ۷۴۲۰ سامسونگ استفاده شده است.

علاوه بر چیسپت اگزینوس ۷۴۲۰ ، این گوشی مرموز مجهز به یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) بوده و از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T760 MP8 برخوردار خواهد بود. این گوشی همچنین دارای رم ۳ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بوده و به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه ۵.۱.۱ آب‌نبات‌چوبی به میدان خواهد آمد.

گفتنی است گوشی جدید بلک‌بری در بحث امکانات و مشخصات تصویربرداری، برای دوربین اصلی و در پشت دستگاه، از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، ضمن اینکه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو نیز برای گرفتن تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی وجود خواهد داشت.

BlackBerry-1

لازم است به این نکته اشاره کنیم که مشخصات ذکر شده در بالا بسیار آشنا به نظر می‌رسد و مشخصات مشابه آن را می‌توان در گوشی گلکسی اس ۶ یا گلکسی اس ۶ اج سامسونگ یافت. از آنجایی که به راحتی می‌توان در نتایج و جزئیات بنچمارک‌ها دست برد و با توجه به اینکه هنوز شرکت کانادایی تبار بلک‌بری این مسئله را به همراه وجود این دستگاه تایید نکرده، این خبر قابل استناد نبوده و باور آن در هاله‌ای از ابهام است.

باید توجه داشت که به دنبال گوشی بلک‌بری Priv یک گوشی دیگر اندرویدی با نام رمز Vienna از میان اخبار، شایعات و گزارشات مربوط به بلک‌بری سر برآورد که ظاهراً این گوشی با برخورداری از یک صفحه‌کلید فیزیکی  QWERTYبه همراه سه دکمه فیزیکی اندروید که در بالای صفحه‌کلید  QWERTY قرار دارد (همانند وضعیت قرارگیری دکمه‌ها در گوشی DROID X موتورلا)، یک مدل رده‌پایین‌تر نسبت به بلک‌بری Priv خواهد بود. در همین راستا شاید بتوان نتایج بنچمارک فوق‌الذکر را کمی به این گوشی ربط دارد.

گفتنی است گوشی‌هوشمند Meizu Pro 5 یکی دیگر از دستگاه‌هایی است که علاوه بر محصولات خود سامسونگ از چیپست ۷۴۲۰ این شرکت بهره‌مند گردیده است.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*