بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۵

ویروس های کامپیوتری این روز ها تحدیدی بزرگ برای کاربران هستند و شرکت های سازنده نرم افزار های آنتی ویروس دائما در تلاش برای ارائه راهکارهایی برای مبازره با این برنامه های مخرب می باشند.اما یکی از چالش های بزرگ کاربران انتخاب یک آنتی ویروس مناسب بسته به نحوه عملکرد و قدرت مقابله و جلوگیری از ورود ویروس ها به دستگاه های خود می باشد.وب سایت tomsguide به تازگی لیستی از بهترین نرم افزار های آنتی ویروس در سال ۲۰۱۵ را تهیه کرده که در ادامه مطلب به معرفی آنها خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

توجه داشته باشید که در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب معیار های هر کاربر متفاوت بوده و شما می بایست بسته به نیاز خود نرم افزار مناسب را انتخاب و تهیه نمایید.

Bitdefender Antivirus Plus 2015

Bitdefender-Antivirus-Plus-2015-2

این آنتی ویروس بهترین آنتی ویروس برای کاربران معمولی کامپیوتر است و تقریبا تمامی مالورها و آنتی ویروس ها را تشخیص می دهد. این نرم افزار در هنگام اسکن کامپیوتر سرعت آن را پایین نمی آورد. این محصول قیمت بالایی دارد و سالانه ۴۰ تا ۶۰ دلار هزینه در بر دارد. با این آنتی ویروس در وبگردی و خریدهای آنلاین ایمنی کامل خواهید داشت.

Norton Security

norton123

این آنتی ویروس به عنوان یک میان رده قوی شناخته می شود و نسبت به آنتی ویروس قبلی قابلیت های بیشتری دارد. این آنتی ویروس بر روی ویندوز،اندروید و ios قابلیت اجرا دارد، همچنین امنیت وبگردی های شما را نیز تامین خواهد کرد.

Kaspersky Total Security

maxresdefault9-e1430398940422

با این نرم افزار شما با چیزی فراتر از یک آنتی ویروس ساده روبرو هستید. بعد از تستی که از آنتی ویروس های مختلف گرفته شد، تنها کسپرسکی توانست تمام تهدید ها را به طور کامل رفع کند. این آنتی ویروس در بک آپ گرفتن و همچنین ریکاوری کردن نیز به خوبی عمل می کند.کسپرسکی همچینن امنیت وبکم شما را نیز تامین میکند.

Avira Free Antivirus

Avira-Free-Antivirus

معمولا آنتی ویروس ها هزینه سالیانه نسبتا بالایی دارند.اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس رایگان هستید، پیشنهاد ما به شما اویرا می باشد. البته نباید انتظار داشته باشید که یک نرم افزار رایگان به خوبی نسخه های پولی  به شما سرویس دهی کند ولی باز هم نسبت به خیلی از نرم افزارها بهتر است. این آنتی ویروس همچنین از سرویس “حفاظت از کودکان” و “اسکن زمانبندی شده” نیز بهره می برد.البته بهترین مزییت اویرا این است که مدام به شما پیغام “ارتقا به نسخه کامل” را نمی دهد.

Avira Free Mac Security

thumb.jpg800x500

این نسخه از اویرا مخصوص محصولات اپل می باشد و اتفاقا یکی از بهترین های تولید شده برای مکینتاش است. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار خوب و قدرت تشخیص بالا می باشد. از کند شدن کامپیوتر در حین اسکن دیگر خبری نیست و همه این امکانات به صورت کاملا رایگان به شما عرضه شده است.

Avast! Mobile Security & Antivirus

mobile-security-antivirus-4c6c5e-h900

با افزایش روز افزون استفاده از تلفن های هوشمند، امنیت آنها نیز برای شرکت های تولید کننده تبدیل به امری جدی شده است.این نسخه از آنتی ویروسAvast  مخصوص موبایل می باشد. نسخه رایگان آن حتی از نرم افزارهای مشابه پولی بهتر عمل می کند. شما می توانید با پرداخت سالیانه۱۵ دلار به نسخه کامل ارتقا پیدا کنید. نسخه کامل دارای قابلیت هایی زیادی است و حتی خدماتی را به دستگاه های روت شده نیز ارائه می دهد.

منبع: Tomsguide

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این مطلب جالبه .

    نکاتی درباره خبر ” موفق‌ترین آنتی‌ویروس‌های سال ۲۰۱۵ کدام‌اند؟ ”

    http://www.disna.ir/post/5583

  2. ای بابا .

    خودتون رو با این خبرا نکشین . بازار دست ۳-۴ برند بزرگ و معتبر مثل ترندمیکرو و سایمنتک هست و وب روت هم بهشون اضافه شده .

    آخه کدوم آدم عاقلی برمیداره شرکتهای بزرگ و پیشرو امنیتی رو با کسپرسکی و نود۳۲ و بیت و آویرا مقایسه کنه ؟

  3. به خاطر شهرت و اون محبوبیتی هم که داره باید eset رو میزاشتین

  4. این انتی ویروس رو ویندوز ۱۰ نصب نمیشه

    Bitdefender Antivirus Plus 2015