گوشی میان رده LG Ray در روسیه عرضه شد

ال جی روز گذشته یک گوشی میان رده جدید را در کشور روسیه معرفی نمود.این گوشی LG Ray نام داشته و به نظر می رسد با توجه مشخصات فنی که دارد، قیمت در نظر گرفته شده برای آن کمی بالا باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این اسمارت‌فون که در دو رنگ متفاوت مشکی و طلایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، در کشور روسیه به قیمت ۱۴.۹۹۰ روبل به فروش می‌رسد که این مبلغ معادل ۲۳۲ دلار آمریکا می باشد.ارائه LG Ray در بازار روسیه به منزله آزمایش بوده و کمپانی ال جی در انتظار بازخورد رسانه ها و کاربران و تصمیم‌گیری نهایی در مورد عرضه این محصول به بازار جهانی است.اما با نگاهی به مشخصات زیر و قیمت این گوشی ، به نظر نمی رسد که این محصول راهی به بازارهای جهانی پیدا کند.

گوشی LG Ray به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل، چیپ‌ست مدیا تک MT6592M (مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۴ گیگاهرتز)، حافظه رم ۱ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل ارتقاء تا سقف ۳۲ گیگابایت به کمک درگاه مایکروSD)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل با کیفیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰pو دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسل مجهز شده است.

این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید ۵ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر در ساعت بوده که برای چیپ‌ست و کیفیت نمایش ۷۲۰p این گوشی مناسب می باشد.

حالا به نظر شما این گوشی با مشخصات ذکر شده ، ۲۳۲ دلار ارزش دارد ؟

منبع : androidheadlines