هواوی میت ۸ ، امتیاز ۷۹۱۳۱ را در بنچمارک انتوتو به دست آورد

فبلت هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 ) احتمالا آخرین گوشی رده بالای هواوی است که تا قبل از پایان سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد.تاکنون اطلاعات بسیاری از این گوشی منتشر شده و تمام این اطلاعات بر قدرت بالای هواوی میت ۸ دلالت دارند.حالا نتایج بنچمارک انتوتو ( AnTuTu ) این گوشی منتشر شده که با کسب امتیاز ۷۹۱۳۱ ، یکبار دیگر سخت افزار قدرتمند این دستگاه را به رخ می کشد.

Huawei-Mate-8-antutuبر اساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک ،  هواوی میت ۸ در دو نسخه‌ی متفاوت از نظر سخت‌افزاری عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد مدل اول به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و مدل دوم به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز باشد.

این گوشی در کنار نمایشگر ۶ اینچی با کیفیت فول‌اچ‌دی، از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰ و دوربین‌ اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی بهره میبرد. ضمنا به احتمال قوی سیستم عامل پیش‌فرض این گجت اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود.

البته با توجه به مشخصات فنی مذکور طبیعی است که باید انتظار امتیازی بالا از آن را در بنچمارک انتوتو داشته باشیم و همین اتفاق نیز رخ داده است و میت ۸ با کسب امتیاز ۷۹۱۳۱، توانسته بالاتر از گوشی میزو پرو ۵ با چیپ‌ست اکسینوس ۷۴۲۰ قرار گیرد.همچنین جالب است بدانید آزمون انجام گرفته در نسخه‌ی v5.x آنتوتو به دست آمده و قطعا در نسخه‌ی ۶.۰ این نرم افزار، شاهد عملکرد بهتر و کسب نتایج بالاتر از هوآوی Mate 8 خواهیم بود.

میت ۸ هوآوی اولین اسمارت‌فون مجهز به هسته‌یCortex A72 بر روی تراشه‌ی کرین ۹۵۰ خواهد بود و با توجه به امتیاز کسب شده‌ توسط این فبلت،از حالا باید در انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ی میت‌ ۸ در دنیای واقعی باشیم.

بر اساس تیزری که پیش از این توسط هواوی منتشر گردید ، انتظار می رود گوشی هواوی میت ۸ در تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) رسما معرفی گردد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی این گوشی چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*