وقتی رویای دکوراسیون دلخواه به واقعیت تبدیل می شود

پیش از این هرگاه قرار بود اتاق نشیمن دکور شود یا چیدمان آن تغییر کند و یا به قول معروف دستی بر سر و گوش دکوراسیون قدیمی کشیده شود و فضا ظاهرتازه ای پیدا کند ، یک موضوع معمولا تغییری نمی کرد.تلویزیون همواره در نقطه کانونی قرار می گرفت. در مرکز. جایی که دقیقا مقابل مبلمان قرار بگیرد و تسلط دید را برای افرادی که مقابلش می نشینند ممکن کند.با این وصف دکور کردن فضاهایی که به لحاظ متراژ با محدودیت روبه رو بودند سخت می شد. حتی چیدمان مبلمان هم دربند همین محدودیت ها قرار می گرفت و آزادی عمل را برای خلق فضایی دلخواه ، با دکوراسیون مورد نظر سلب می کرد.اما از آنجایی که دنیا در حال تغییر است و سرآمد همه این تغییرات ، تحولات روز به روز تکنولوژی است، این روزها دیگر محدودیت های این چنینی رخت بربسته و از زندگی های امروزی کوچ کرده اند و رفته اند.سبک و سیاق زندگی جدید تحت تاثیر نوآوری های روزافزون ، از مرز محدودیت ها عبور کرده است و حالا اگر قرار بر تغییر دکوراسیون باشد ، همه چیز می تواند باب سلیقه خودتان پیش برود البته اگر تکنولوژی را در این مسیر پیشرفت همراهی کنید.

این روزها تلویزیون هایی به بازار آمده اند که دیگر از زاویه دید محدود در آنها خبر ی نیست. در واقع اگر اهل اخبار تکنولوژی باشید حتما تا به حال درباره تلویزیون های  LG OLED شنیده اید. نسل جدید تلویزیون های این کمپانی محدودیت زاویه دید را از بین برده اند. معنی اش هم ساده است. شما دیگر محکوم به قرار دادن تلویزیون در نقطه کانونی نیستید. و این هم مترادف است با دست باز شما برای دکور کردن اتاق تلویزیون یا اتاق نشیمن با هر شکل مبلمانی که دوست دارید. چون شما از هر زاویه ای بر تصویر تلویزیون های OLED  LGمسلط هستید و تصاویر پایدار و باورنکردنی را شاهد خواهید بود.

lg-oled-1

حالا تفاوتی نمی کند طراحی فضای شما با مبلمان ال شکل باشد یا نیم ستی که کاناپه های تک نفره اش در دو طرف چپ و راست تلویزیون قرار بگیرند. شما برترین نمایشگر دنیا را در اختیار دارید که با زاویه دید کاملا وسیع ، کنتراست رنگی خارق العاده ای را پیش رویتان قرار می دهد. به هر حال آنچه که پیش روی شماست و دکوراسیون دلخواه را برایتان ممکن کرده نسل آینده تلویزیون هاست که فقط در LG OLED محقق شده است.

باریک بودن این تلویزیون باز هم به شما در خلوت کردن فضای مورد نظرتان کمک شایانی خواهد کرد. تلویزیونی که به باریکی کاغذ است قطعا می تواند به کمک صرفه جویی فضایی شما بیاید.

شما حتی می توانید از صندلی های راک استفاده کنید که قابلیت حرکت دادن آنها در فضای اتاق وجود دارد آن هم بدون اینکه تصویر برای شما نامانوس شود چون  LG OLEDبرای ایجاد میدان دید طبیعی ، منحنی شده و از آنجایی که این صفحه نمایش منطبق بر انحنای چشم انسان طراحی شده ، تصاویر آن هم واقعی و راحت تر است به خصوص که یکی از ویژگی های آن ایجاد فاصله مستقیم از همه قسمت های صفحه به چشم است.

lg-oled-2

ضمن اینکه برای دیدن تصاویر سه بعدی ، به چیدمان مناسب برای این تلویزیون ها نیاز است اما این محدودیت در تلویزیون های  LG OLEDکاملا برطرف شده است.

با همه این تفاسیر ، گوشه دنج خود را هر قسمت از اتاق که می خواهید مهیا کنید. روبه روی تلویزیون روی مبل محبوب تان لم بدهید و بی دغدغه چشم به تصاویری بدوزید که رنگ همین زندگی واقعی خودتان است.

دکور مورد علاقه شما ، مبل محبوب تان ، فضای دلخواهتان و البته قطعه تکمیلی پازل ، تلویزیون جدیدتان… با این شرایط ، گاه گاهی خانه نشینی هم لذت بخش است.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*