گوشی Vivo X6 مجوز TENNA گرفت : به زمان رونمایی از غول چینی نزدیک می شویم

این روزها اخبار و اطلاعات مربوط به پرچم دار جدید کمپانی چینی ویوو نقل محافل فناوری شده است.این گوشی جدید که ویوو ایکس ۶ ( Vivo X6 ) نام به مشخصات فنی و ویژگی هایی مجهز گردیده که بسیار قابل توجه می باشد.امروز Vivo X6 مجوزهای لازم را از مرکز صدور گواهینامه های تجهیزات مخابراتی کشور چین یا همان TENNA را کسب کرده و طبق معمول تصاویر و مشخصاتی از آن فاش شده است.

ویوو ایکس ۶ ویژگی هایی همچون نمایشگر بدون حاشیه و فناوری فورس تاچ را در دل خود دارد و به مشخصات فنی همچون پردازنده ۱۰ هسته ، رم ۴ گیگابایتی مجهز گردیده است.این گوشی همچنین اولین اسمارت فون جهان با یک گیگابایت حافظه رم اختصاصی گرافیکی است.

حال تاییدیه TENNA به ما می گوید که زمان چندانی تا رونمایی و عرضه این گوشی یا بهتر بگوییم فبلت باقی نمانده و مشخصه های فنی این محصول نیز حاکی از این است که ویوو تمامی دانش و خلاقیت مهندسان خود را در ساخت این اسمارت فون بکار برده است.

با کمی دقت در تصاویر فاش شده توسط آژانس TENAA می توان به ویژگی هایی همچون سنسور اثر انگشت و خطوط آنتن در قسمت پشتی این فبلت پی برد. همچنین به نظر می رسد که ویوو از فلز برای ساخت این گوشی استفاده کرده است.

با توجه به اطلاعات و تصاویر منتشر شده از سوی این آژانس، X6 به مشخصه های فنی زیر مجهز خواهد بود:

  • صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل
  • پرازنده ده هسته ای MT6797 مدیاتک
  • فضای رم ۴ گیگابایتی
  • رم اختصاصی گرافیکی ۱ گیگابایتی
  • دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی
  • سنسور سلفی ۱۲ مگاپیکسلی

گفته می شود که این فبلت تنها ۴ میلیمتر ضخامت خواهد داشت و از شبکه ۴G نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین علاقه مندان می توانند X6 را در رنگ های طلایی، نقره ای و رزگلد خریداری نمایند.

بر اساس آخرین تیزرهای منتشر شده توسط ویوو ، احتمالا این گوشی در تاریخ ۶ دسامبر ( ۱۵ آذر ) معرفی خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*