نسل دوم ساعت هوشمند اپل واچ ۸ ماه دیگر می آید

اپل واچ در اولین روزهای بعد از کنفرانس معرفی اش، بدلیل ضخامت بالا ( در مقایسه با مدل هایی مانند ساعت هوشمند موتورولا) و طراحی نه چندان انقلابی – که از اپل انتظار میرود – با اقبال مناسبی روبرو نشد و نقدهای بیرحمانه ای روانه‌ی این گجت پوشیدنی شد.اما با گذشت زمان و مشخص شدن کارایی فوق العاده و هماهنگی آن با دیگر محصولات اپل، رفته رفته نظر بازار تغییر کرد و کار به جایی رسیده است که خیلی از کاربران بی صبرانه منتظر نسخه‌ی دوم آن هستند. طبق گزارشی که به تازگی در GforGames منتشر شده است، گویا اپل قصد دارد تا اپل واچ ۲ را در حوالی ماه ژوئن ( خرداد ماه ۹۵ ) سال آینده‌ی میلادی عرضه کند.

یعنی حدود ۸ ماه دیگر، نسل بعدی اپل واچ با نام احتمالی اپل واچ ۲ پا به جهان خواهد گذاشت. این تاریخ البته به این معنی است که اپل قصد ندارد یک زمان مشخص سالانه را برای عرضه‌ی نسل های بعدی اپل واچ تعیین کند؛ کاری که درباره‌ی آیفون هایش انجام داده است و همه ساله در ماه سپتامبر، از مدل های بعدی آیفون پرده برداری میکند.

برخی معتقدند اپل واچ ۲ دارای صفحه و اندازه‌ای یکسان خواهد بود، اما با ارتقای قطعات و البته افزایش طول عمر باتری مواجه خواهد شد. برخی دیگر نیز اعتقاد دارند اپل به دنبال باریک تر کردن بدنه و کاهش زمختی ظاهری اپل واچ است تا دل کاربران زیباپسند را بیش از پیش به دست بیاورد. احتمالا طی ماه های آینده و با لو رفتن اطلاعات و تصاویر از نسل بعدی اپل واچ، بیشتر با این محصول جدید آشنا خواهیم شد.

منبع : GforGames

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*