گوگل اینبار می خواهد خودش یک گوشی بسازد !

با نگاهی به شایعات و اخبار اخیر می توان اینگونه برداشت کرد که کمپانی گوگل قصد دارد تا گستره فعالیت های خود در زمینه تولید سخت افزار را بیشتر کند.بر همین اساس چند روز پیش در خبرها داشتیم که گوگل به فکر تولید یک چیپست اختصاصی موبایل برای خود افتاده است.حالا گزارش شده که گوگل به فکر ساخت اولین اسمارت فون خود افتاده است.

در این گزارش هیچ اشاره ای به جزئیات این تصمیم گوگل نشده است و فقط گفته شده که این شرکت در حال مشورت و گفتگوی داخلی برای ورود یا عدم ورود به جمع سازندگان تلفن همراه است.اگر گوگل تصمیم بگیرد چنین کاری انجام دهد، می‌تواند همچون اپل کنترل کاملی بر جزء به جزء گوشی هوشمند خود داشته باشد، از سخت‌افزار گرفته تا نرم‌افزار، که قطعا به بهبود عملکرد و افزایش کیفیت و حتی کاهش از هم گسیختگی اندروید کمک می‌کند.

گوگل با معرفی لپ‌تاپ‌های Pixel و تبلت Pixel C نشان داده است که می‌تواند از عهده چنین کاری بربیاید. از طرف دیگر با توجه به تولید نه‌چندان انبوه دستگاه‌های نکسوسی و درصد سود کمی که شرکای نکسوس از تولید این محصولات می‌برند، احتمالا شرکت‌هایی مثل ال‌جی نیز مخالفتی با این کار نخواهند داشت. پس بهتر است فعلا منتظر و امیدوار بمانیم تا شاید این خبر زودتر به واقعیت بپیوندد.

منبع: TalkAndroid

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*