مشخصات مدل های جدید ۳ گوشی سامسونگ گلکسی A5 ،A3 و A7 فاش شد

اطلاعات فاش شده نشان می دهد که سامسونگ در آینده نزدیک از مدل های جدید بروز شده ۳ گوشی گلکسی A5,A3 و A7 رونمایی خواهد کرد.البته هنوز مشخص نیست که این ۳ گوشی با چه نام هایی معرفی خواهند شد و تنها می دانیم که قرار است جایگزین مدل های نامبرده که در سال ۲۰۱۴ معرفی گردیدند شوند.اکنون مشخصات این ۳ گوشی در بنچمارک های GFXBench فاش شده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

بر اساس مشخصات فنی لو رفته، جایگزین گوشی سامسونگ گلکسی A5 دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن FullHD خواهد بود. پردازنده‌ای هشت هسته‌ای ۱.۶ گیگاهرتزی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 GPU به علاوه ۲ گیگابایت رم وظیفه‌ی اجرای هرچه سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌های گوشی را برعهده خواهند گرفت. حافظه‌ی داخلی گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و سامسونگ برای این گوشی سنسوری ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی را به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی گنجانده است.

این در حالی است که جایگزین گلکسی A3 تنها دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی و رزولوشن ۷۲۰p و برادر بزرگ‌تر این خانواده یعنی مدل جدید گلکسی A7 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود. سامسونگ هنوز اطلاعاتی را به صورت رسمی از این سه منتشر نکرده و مشخص نیست چه زمانی برای معرفی آن‌ها برگزیده است. حتی نام گوشی نیز مشخص نشده، به هر حال می‌توان این انتظار را داشت که سامسونگ به زودی از خانواده‌ی جدید گوشی های سری A خود رونمایی می‌کند.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*