کالبدشکافی iFixit نشان می دهد که تعمیر کاران از نکسوس ۶ پی هواوی فرار خواهند کرد !

تیم iFixit یکبار دیگر دست به کار شده و نکسوس ۶ پی گوگل توسط هواوی ساخته را کالبد شکافی کرده است.به طور خلاصه می توان گفت که کالبدشکافی این محصول نشان می دهد که ار نکسوس ۶P هواوی را به تعمیر گاه ببریم ، احتمالا تعمیر کار فرار خواهد کرد !

iFixit امتیاز تعمیر پذیری ۲ از ۱۰ را به Nexus 6P داده که نشان می دهد تعمیر و باز کردن این گوشی کار بسیار دشواری است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اول از همه در هنگام باز کردن این گوشی ممکن است شیشه‌ی برآمده در پشت نکسوس ۶ پی آسیب ببینید و دوم تغییر پنل صفحه نمایش به علت اینکه دیگر اجزای گوشی به آن وابسته‌اند، کمی سخت است. همچنین خارج کرد ماژول دوربین مستلزم جداسازی مادربورد این گوشی می‌باشد که یک امتیاز منفی برای نکسوس جدید محسوب می‌شود. و دیگر اینکه در کالبدشکافی iFixit آشکار شد که هواوی در ساخت و نگه‌داشتن باتری و پوشش‌ها از چسب زیادی استفاده کرده است.

Nexus-6P-teardown_32

این موارد منفی باعث شده تا iFixit امتیاز تعمیر پذیری ۲ از ۱۰ را به نکسوس ۶ پی بدهد که می‌توان به این امتیاز لقب افتضاح داد، چرا که این عدد باعث می شود در زمان آسیب نکسوس ۶ پی ، تعمیرکاران از تعمیر این گوشی فراری باشند.

منبع : ifixit

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*