موتورولا دروید توربو ۲ معرفی شد : یک گوشی با نمایشگر نشکن و مشخصات قدرتمند

موتورولا دیروز گوشی رده بالای دروید توربو ۲ ( Droid Turbo 2 ) را معرفی کرد.این گوشی مجهز به نمایشگر نشکن ۵.۴ اینچی کواد اچ دی همراه با سیستم عامل اندروید لالی پاپ ۵.۱ به بازار عرضه می‌شود.از جمله مشخصات برجسته موتورولا دروید توربو ۲ می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ هشت هسته‌ای، سه گیگابایت رم، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۴K و باتری ۳۶۷۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع TurboPower ، اشاره کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این گوشی جدید بیشتر آشنا شویم.

گوشی هوشمند DROID Turbo 2 با در نظر داشتن همان اصول و استانداردهایی که پیش از این تلفن های هوشمند سری موتو استفاده می گردید، ساخته شده است و از این روی قاب پشتی کماکان کمی انحنا دارد.

با این وجود موتورولا DROID Turbo 2 از یک جهت زیاد برای ما اهمیت داردو این که کمپانی سازنده ادعا می کند در این محصول شاهد استفاده از یک شیشه “نشکن” خواهیم بود؛ به بیان ساده تر این طور که از شواهد امر پیداست موتورلا در این محصول از شیشه نشکنی به نام Moto ShatterShield استفاده کرده و سخت مدعی مقاومت بالا در برابر ضربه است.

شایان ذکر است موتورولا دروید توربو ۲ از یک صفحه‌ نمایش ۵.۴ اینچی با رزولوشن QHD که چگالی تصویر ۵۴۰ پیکسل در هر اینچ بهره می برد؛ از سایر مشخصات فنی این محصول نیز عبارت است از چیپ‌ست هشت هسته اسنپ‌دراگون ۸۱۰ (فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز)، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل ارتقا از طریق اسلات میکرو SD، باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی به همراه فلش LED از نوع Dual-Tone، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل، ابعاد ۷۸ در ۱۴۹.۸ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرمی.

بد نیست بدانید که موتورولا برای اولین بار امکان شخصی‌سازی یک تلفن از سری دروید را از طریق Moto Maker فراهم کرده و کاربران قادر خواهند بود تا اسمارت فون را بر اساس سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.اما این شخصی سازی تا کجا پیش می‌رود؟

به گفته ورایزن و موتورولا، ویژگی Moto Maker به کاربران امکان می دهد تا به واسطه قابلیت انتخاب از میان رنگ ها و جنس های مختلف، بیش از ۱۰۰۰ گزینه متنوع از طراحی‌های این گوشی در دسترس داشته باشند و بتوانند تمامی اجزای گوشی خود را دقیقا مطابق با سلیقه شخصی خود سفارش دهند.

در حال حاضر نمی‌توان به صورت دقیق گفت که گزینه‌های سفارشی‌سازی Droid Turbo 2 چیست، اما این جزییات از امروز ۲۹ اکتبر با آغاز فروش این گوشی، مشخص خواهند شد. در هر حال واضح است که کاربران می توانند رنگ ، جنس و مشخصات برجسته Droid Turbo 2 را تعیین کنند، برای مثال می توان جنس قاب پشتی گوشی را از پلاستیک، چرم یا نایلون انتخاب کرد.

قیمت این گوشی به صورت آنلاک برای نسخه ۳۲ گیگابایتی ۶۲۴ دلار و برای نسخه ۶۴ گیگابایتی ۷۲۰ دلار است.در ادامه تصاویری از گوشی موتورولا دروید توربو ۲ را با هم تماشا خواهیم کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*