عرضه یک راهکار CRM جدید با قابلیت‌های اجتماعی از سوی شرکت جیو سافت ویر

 


شرکت جیو سافت ویر، یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری جدید عرضه کرده که دارای قابلیت‌های اجتماعی است. هدف سافت ویر از عرضه این نرم‌افزار، رقابت با راهکارهای نرم‌افزاری شرکت سیلزفورس دات کام در این حوزه است.
به گزارش وب سایت eweek، شرکت جیو سافت ویر که راهکارهای مرتبط با نرم‌افزارهای اجتماعی عرضه می‌کند، به عرضه راهکار جدیدی پرداخته است که شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک آن می‌توانند  فرایندهای ارتباط با مشتری را از طریق ابزارهای اجتماعی مدیریت کنند. محصول جدید این شرکت «راهکار اجتماعی خدمات مشتری جیو» نام گرفته است.
شرکت جیو برای افزایش رضایت کاربران خود قابلیت‌های جدیدی به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود افزوده است. یکی از این قابلیت‌ها استفاده از ساز وکارهای بازی‌های رایانه‌ای در این نرم‌افزار است. استفاده از ساز وکار بازی‌های رایانه‌ای در نرم‌افزارهای رایانه‌ای بدین معنا است که کاربران بسته به میزان و مهارت خود در استفاده از یک نرم‌افزار امتیاز دریافت می‌کنند.
یکی دیگر از قابلیت‌های راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت جیو یکپارچه‌سازی آن با شبکه اجتماعی فیس بوک است. شرکت‌های کاربر با استفاده از این قابلیت می‌توانند گفت و گوها و مطالب مشتریانشان بر روی شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنند و از نظرات آنها درباره محصولاتشان آگاه شوند.
شرکت جیو به تقلید از رقیب خود سیلزفورس دات کام نرم افزار CRM خود را با فناوری‌های همراه سازگار کرده است. کاربران می‌توانند از طریق آیفون، آیپد و گوشی و رایانه‌های لوحی تحت سیستم عامل اندروید و بلک بری از این راهکار نرم‌افزاری استفاده کنند. جیو قصد دارد راهکار CRM خود را با فناوری‌های همراه تحت سیستم عامل ویندوز فون نیز سازگار کند.
شرکت جیو قصد دارد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را با قیمت پایه ای 70 هزار دلار در سال جاری عرضه کند.


منبع : eweek

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*