کامپیوتر بدون کیس MSI Gaming 27 معرفی شد : خوراک گیمرها !

کمپانی ام اس آی به تازگی از کامپیوتر بدون کیس ( AIO یا All-In-one ) مخصوص بازی جدید خود با نام MSI Gaming 27 رونمایی کرده است.این کامپیوتر دسکتاپ به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده که هر گیمر حرفه ای را شیفته خود خواهد کرد.طراحی این کامپیوتر بدون کیس از نظر ظاهری جالب توجه است و به نوعی یادآور ویندوز ۱۰ و گوشه‌های نوک‌تیز عناصر آن است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کامپیوتر بدون کیس MSI Gaming 27 محصولی با نمایشگر ۲۷ اینچی فول اچ‌دی است که سخت‌افزاری قدرتمند و ویژه برای اجرای بازی‌های سنگین دارد. MSI در این کامپیوتر بدون کیس از پردازنده‌ی Core i7-6700 استفاده کرده که یک مدل ۴ هسته‌ای با سرعت کلاک حداکثر ۴ گیگاهرتز است. حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR4 به صورت دو کاناله در کنار این پردازنده قرار می‌گیرد و کارت گرافیک هم GTX 980M انویدیاست. مقدار بافر ویدیویی کارت گرافیک ۸ گیگابایت است و تنها مدل تک‌هسته‌ای که سریع‌تر از آن است، GTX 980 لپ‌تاپی است.

MSI سخت‌افزار جالبی برای اجرای بازی‌های سنگین انتخاب کرده و طبعاً توان مصرفی و گرمای تولید شده بسیار زیاد است. به همین جهت در سیستم خنک‌کاری این AIO چندین لوله‌ی حرارتی خودنمایی می‌کند.

سخت‌افزار گیمینگ محدود به کارت گرافیک و پردازنده‌ی رده اول نیست، MSI از کنترلر شبکه‌ی Killer E2400 استفاده کرده که بسیار سریع است و تأخیر اندکی دارد. کنترلر وای-فای هم Killer Wireless-AC 1535 است و در نهایت تکنولوژی نرم‌افزاری Killer DoubleShot Pro با استفاده‌ی هم‌زمان از هر دو کنترلر، سرعت اجرای بازی‌های آنلاین و تأخیر موجود را بهینه می‌کند.

تکنولوژی Super RAID 4 برای پیکربندی RAID با سرعت حداکثری ۳۲ گیگابیت بر ثانیه در اجرای آنی بازی‌ها و سیستم عامل نقش اساسی دارد. سریع‌ترین پیکربندی RAID 0 دو درایو SSD با ۴ مسیر پی‌سی‌آی اکسپرس است که سرعت آن بالغ بر ۳۳۰۰ مگابایت بر ثانیه خواهد بود. البته اگر درایوهای بسیار سریعی انتخاب کرده باشید.ام‌اس‌آی برای صدا هم از تکنولوژی نرم‌افزاری Nahimic Audio Enhancer استفاده کرده تا صدایی محیطی با تفکیک صدای عالی ایجاد شود. پورت USB Super Charger با افزایش دو برابر سرعت شارژ نسبت به پورت‌های USB معمولی از دیگر ویژگی‌های کامپیوتر بدون کیس ام‌اس‌آی برای گیمرهاست.

در ادامه تصاویری از این کامپیوتر را مشاهده خواهید کرد ( تصویر اول مربوط به مشخصات فنی این دستگاه میباشد ) :

منبع : techpowerup

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام . قیمت این کامپیوتر چقد هست .تو ایران امده این کامپیوتر اگه اومده سایت معتبری بگید که بخرمش