انتشار تصاویری منتسب به گوشی سامسونگ گلکسی A9

پس از اینکه سامسونگ گلکسی آلفا را اواخر سال گذشته روانه بازار کرد، متوجه شد که اگر دستگاه‌های میان‌ رده خود را در قالب یک طراحی زیبا‌تر و با جنس بدنه بهتر به بازار عرضه کند، شانس فروش بیشتری خواهد داشت.مدتی پیش بود که مشخصات سخت افزاری گوشی جدید سری A سامسونگ یعنی اسمارت فون گلکسی A9 با شماره مدل SM-A9000 از طریق بنچمارک انتوتو فاش شده و حالا تصاویری منتسب به این تلفن منتشر شده است.

این تصاویر نشان می دهد که گلکسی A9 از یک دوربین چرخان در بخش بالا برخوردار است، مشابه با چیزی که قبلا با Oppo N1 دیده بودیم. بعلاوه اسپیکرهایی در پنل جلوی دستگاه تعبیه شده است.

بر اساس اطلاعاتی که قبلا از این گوشی منتشر شده ، Galaxy A9 از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۲۰ و پردازنده گرافیکی Adreno 510 بهره می‌برد. سه گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روی آن مشاهده خواهد شد. در بنچمارک AnTuTu گفته شده که این محصول دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Full HD است. همچنین از اندروید ۵.۱.۱ برای این محصول استفاده شده است. هنوز اطلاعاتی از کیفیت دوربین این گوشی منتشر نشده، اما احتمال دارد که همانند مدل A8 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

در ادامه تصاویر فاش شده از این گوشی را مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اصلا و ابدا .فک نکنم سامسونگ یه همچین مدلی بده بیرون .انگار از رو htcکپی کرده …….. زیاد م جالب نیس

  2. کاملا مشخصه که شایعه‌س و عکس ها متعلق به یک گوشی تقلبیه.