بررسی عمر باتری فبلت ۶ اینچی Oppo R7 Plus

کمپانی چینی اوپو ( Oppo ) اواخر اردیبهشت ماه سال جاری بود که دو گوشی میان رده Oppo R7 و R7 Plus را رونمایی کرد.این دو گوشی به بدنه ای تمام فلزی و خوش ساخت مجهز شده و سخت افزاری بالاتر از میان رده های رایج بازار دارند.در این میان Oppo R7 Plus با یک صفحه نمایش ۶ اینچی به باتری با ظرفیت ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت تجهیز گردیده که به نظر می رسد برای فبلتی با این ابعاد مناسب باشد اما باید دید که باتری این محصول در آزمون های تخصصی تا چه حد دوام دارد.در این مطلب به بررسی عمر باتری این محصول پرداخته ایم.با گجت نیوز همراه باشید.

Oppo-R7-Plus-1

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، فبلت اوپو R7 پلاس در مکالمه ۳G برای تقریبا ۳۱ ساعت استقامت اورده است. دستگاه Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 LTE با امتیاز ۴۶:۴۴ ساعت در صدر جدول است و Mate7 برای تنها ۲۰ ساعت با ظرفیت باتری مشابه دوام اورده است.

لازم است بدانید که OnePlus 2 با باتری به ظرفیت ۳,۳۰۰mAh و +Galaxy S6 edge با باتری به ظرفیت ۳,۰۰۰mAh تنها چند دقیقه کمتر از فبلت رقیب استقامت کرده اند.

Oppo-R7-Plus-2

در بخش وبگردی نیز نتایج قابل توجهی را کسب کرده است، ۱۰:۳۹ ساعت نه تنها بد نیست، بلکه عالی می باشد. فبلت ۶ اینچی Mate7 هواوی برای ۱۴ ساعت، Nexus 6 تنها ۸ ساعت دوام داشته اند.

Oppo-R7-Plus-3

در زمان پخش فیلم، Oppo R7 Plus برای ۱۸:۰۴ ساعت دوام اورده که شگفت اور است. Mate7 باز هم برای ۱۴ ساعت، Lumia 1520 برای ۱۲ ساعت و نیم، دستگاه ۵.۷ اینچی Samsung Galaxy A8 برای ۱۲:۴۵ ساعت دوام داشته اند. نکسوس۶ نیز تنها برای ۱۰ ساعت کسب امتیاز کرده است.

Oppo-R7-Plus-4

رتبه استقامت گوشی با استفاده از یک سیمکارت برای ۹۴ ساعت و با استفاده از هر دو سیم کارت نیز دو ساعت کمتر براورد شده است. یعنی تقریبا برای چهار روز کامل می توانید از یک بار شارژ گوشی استفاده کنید، در صورتی که یک ساعت از وقت خود را در هر روز برای هر یک از بخشهای وبگردی، مکالمه و تماشای فیلم اختصاص دهید.

Oppo-R7-Plus

در پایان بدنیست نگاهی داشته باشیم به مشخصات فنی این گوشی :

مشخصات فنی گوشی Oppo R7 Plus :

صفحه نمایش : ۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰p

پردازنده : چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و واحد پردازش گرافیکی Adreno 305

حافظه رم : ۳ گیگابایت

دوربین : دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4

اتصالات : Wi-Fi 802.11 a/b/g/n , Bluetooth 4.1, GPS, USB 2.0

حافظه داخلی : ۳۲ گیگابایت قابل افزایش از طریق درگاه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت

باتری : ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت

ابعاد و وزن : ۱۵۸.۱۸ در ۸۲.۳ با ضخامت ۷.۷۵ میلیمتر و وزن ۲۰۳ گرم

رنگبندی : نقره ای و طلایی

پلتفرم : Color OS 2.1 ( رام اختصاصی Opoo مبتنی بر اندروید ۵ لالی پاپ )

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*