Sharkoon از کیبورد گیمینگ جدید خود رونمایی کرد

شرکت Sharkoon ، یکی از تولید کنندگان مطرح لوازم جانبی است که محصولات گیمینگ آن در بازار محبوبیت زیادی پیدا کرده است.این کمپانی به تازگی از کیبورد گیمینگ جدید خود با نام Sharkoon Skiller PRO+ رونمایی کرده و قرار است جایگزین نسل قبلی آن یعنی Skiller PRO شود.این صفحه کلید قیمت متوسط دارد و برخی ویژگی‌های کیبوردهای رده بالا را در خود حفظ کرده و در عین حال به خوبی یک کیبورد مکانیکی نیست.

Skiller PRO+ نورپردازی LED جالبی دارد که می‌توان ۷ رنگ مختلف و همین‌طور روشنایی مطلوب برای آن انتخاب کرد. ۶ کلید ماکرو، سه پروفایل و ۹ کلید مالتی‌مدیا برای سهولت استفاده در نظر گرفته شده است. در Skiller PRO+ فشار دادن چند کلید در آن واحد، خللی در عملکرد کلیدها ایجاد نمی‌کند.

برای تنظیم نور پس‌زمینه می‌توان از نرم‌افزار مربوطه استفاده کرد و علاوه بر این با کلیدهای ترکیبی، نور پس‌زمینه به سرعت تعویض می‌شود. ماکروها، فشار دادن پشت سر هم و سریع کلیدها با تأخیر قابل تنظیم و مواردی از این دست، در نرم‌افزار گیمینگ Sharkoon صورت می‌گیرد. برای هر بازی می‌توان ماکروهای مختلفی در نظر گرفت و عملکرد کلیدهای پرکاربرد WSAD با کلیدهای جهت قابل جابجایی است.

طول کابل ارتباطی کیبورد Skiller PRO+ حدود ۱۵۰ سانتی‌متر است و کانکتور USB آن با روکش طلا برای ارتباط کم‌نویز طراحی شده است.

قیمت کیبورد گیمینگ Skiller PRO+ در حد بهترین کیبوردهای گیمینگ نیست، برخی قابلیت‌های مفید مثل تنظیم نورپس‌زمینه و ماکروها در آن پیش‌بینی شده ولیکن کلیدهای مکانیکی با عملکرد عالی و دوام بالا و همین‌طور نورپردازی RGB که تمامی رنگ‌ها را پوشش می‌دهد و گاهاً برای هر کلید به صورت مستقل انجام می‌شود، در آن وجود ندارد. قیمت Skiller PRO+ معادل ۳۷ یورو است و یکی از محصولات گیمینگ خوش‌قیمت به حساب می‌آید.

منبع : techpowerup

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*