آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع معتبر ، کمپانی مایکروسافت در حال کار بر روی یک آپدیت بزرگ برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ با کد رمز Threshold 2 می باشد.گفته شده که این بروزرسانی در نخستین هفته ماه نوامبر پیش رو در دسترس قرار گیرد.

لازم به ذکر است این به روز رسانی برخی بهبودها و تغییرات در رابط کاربری را با خود به همراه خواهد داشت، که انتظار می رفت در نسخه نهایی ویندوز ۱۰ لحاظ شوند. title bar های رنگی برای نرم افزارهای دسکتاپ یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این به روز رسانی فراهم خواهد کرد. از سوی دیگر منوی context بهینه تر، ستون اضافه برای کاشی های زنده منوی استارت در کنار یکپارچه شدن نرم افزار پیام رسان و تماس تصویری Skype با هسته ویندوز نیز سایر ویژگی های این به روز رسانی خواهند بود.

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، برخلاف انتظارها این به روز رسانی ویژگی پشتیبانی از افزونه ها را به مرورگر Edge اضافه نخواهد کرد و ارائه این ویژگی به، به روز رسانی های سال ۲۰۱۶ میلادی موکول شده است و سهم این مرورگر در به روز رسانی ماه نوامبر تنها چند رفع اشکال جزئی خواهد بود، که چندان هم تأثیرگذار نخواهند بود.

دستیار صوتی Cortana نیز در به روز رسانی جدید مایکروسافت که با نام Windows 10 Fall Update نیز شناخته می شود، امکان ارسال پیام متنی بر روی رایانه ها و از طریق تلفن های همراه را خواهد داشت.

در نهایت باید گفت هنوز حجم این به روز رسانی مشخص نشده است، اما انتظار می رود در روزهای پیش رو اطلاعات بیشتری از آن توسط مایکروسافت ارائه شود.

منبع : windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*