آپدیت هالووین کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ۷.۲۰۰.۱۹ ) منتشر شد + لینک دانلود اندروید و iOS

سوپرسل نسخه جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ۷.۲۰۰.۱۹ ) را منتشر کرد.این بروزرسانی جدید که به مناسبت روز هالووین منتشر شده  یک آپدیت اختیاری است و حال و هوای بازی کلش آف کلنزتان را به حالت هالووین می برد.اما متاسفانه فعلا خبری از آپدیت بزرگ نیست و باید همچنان چشم به راه ماند ! برای مشاهده توضیحات و دانلود نسخه جدید بازی در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

در آپدیت هالووین ، سوپرسل تغییراتی در ظاهر بازی ایجاد کرده و موانعی به شما می دهد که با پاک کردن آن پاداش هایی دریافت می کنید.موانع به شکل اشباح هستند و استفاده از طلسم ها هم به شکل شبح داخل آن می باشد و همچنین تصویر لودینگ ورود به بازی هم هالووینی شده است !

همچنین دیگ یا پاتیل هالووین هم برای شما به ارمغان خواهد آورد و جزء موانع خواهد بود که برای پاک کردن آن ۲۵۰۰۰ اکسیر مصرف می کند و جایزه ایی که می دهد ۷۵۰۰۰ اکسیر است که کلا ۵۰۰۰۰ اکسیر سود می شود و نظر من این است که این قابلمه را یادگاری نگه داریم !

همچنین کارخانه طلسم سازی را می توان به مدت یک هفته و دوساعت به دوساعت با یک جم بوست کنیم که شاید برای عده ای جالب باشد که بیشتر با عملکرد طلسم ها و استفاده از آن آشنا شوند.

همانطور که در ابتدای مطلب هم گفتیم ، این آپدیت فقط حال و هوای بازی شما را به هالووین تغییر می دهد و فعلا خبری از آن رخداد بزرگ و آپدیت بزرگ نیست و باید همچنان چشم به راه ماند !

البته بنظر می رسد که خبرهایی از آپدیت بزرگ در مراسم ClashCon اعلام شود و بعد از پایان مراسم هالووین که تقریبا اواسط ماه نوامبر می شود و تقریبا هفته بعد از مراسم ClashCon می شود آپدیت بزرگ خود منتشر شود.

به هرحال تا آن موقع به دهکده ها حمله کنید و غارت کنید و کارخانه طلسم سازی خود را هم بوست کنید و نهایت استفاده را از آن ببرید و منابعتان را ذخیره کنید ، چرا که برای آپدیت جدید حتما به طلا و اکسیر نیاز خواهید داشت و منابع خود را پر نگه دارید تا روز بزرگ آپدیت معطل طلا یا اکسیر نباشید!

در ادامه می توانید ورژن هالووین ۲۰۱۵ را برای اندروید و iOS دانلود نمایید :

بازی در تاریخ ۶ بهمن ۹۴ آپدیت شد.برای دریافت آپدیت جدید نسخه ۸.۱۱۶.۲ اینجا کلیک کنید

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چرا نمیتونم بازی کنم این چه ابدیتی هست که گذاشتید میاد تو بازی سری میزنه بیرون

  2. آخه چرا هر چی نصب میکنم ارور میده.

    ای بابا حالم
    خرابه :Congratulations–Baby-Girl: :Crying: :Sad: :Weary: :Cry-Out: :Cry:

  3. ?چرا آپدیت ۲۰۱۵رو نصب میکنم همش میگه تری اگین

  4. چرا ۲۰۱۵رونصب کردم همش تری اگین میزنه :Weary:

  5. سلام کی اپدیت جدیدشو برامون میزارید؟ :Sad: