گیگابایت و رونمایی از ۴ اسمارت فون مقرون به صرفه جدید

کمپانی گیگابایت را که بیشتر به واسطه محصولات سخت افزاری آن می شناسیم امروز از ۴ اسمارت فون مقرون به صرفه جدید خود با نام های Classic و Classic Lite ، Essence و Essence 4 رونمایی کرد.این گوشی ها که در واقع دو تلفن همراه در دو نسخه مختلف می باشند ، همگی از دو سیم کارت نسل سوم به صورت همزمان پشتیبانی کرده و قیمتی زیر ۱۰۰ یورو دارند.

Gigabyte Classic

Gigabyte-Classic

این گشی که بهترین محصول از میان چهار تلفن همراه به شمار می رود از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p استفاده خواهد کرد. البته تلفن همراه Classic با ضخامت ۸.۶ میلیمتر باریک ترین تلفن همراه در میان این محصولات به شمار می رود. سیستم عامل اندروید ۵.۱ به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است و از چیپ ست Spredtrum که از پردازنده های چهار هسته ای Cortex-A7 و پردازنده گرافیکی Mali 400 تشکیل شده است به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز بهره می برد.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند. ضمن آن که شرکت گیگابایت در آن از باتری ۲۰۰۰ mAh استفاده کرده است.

این اسمارت فون که با قیمت ۹۵ یورو ارائه می شود، علاوه بر پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و پشتیبانی از نسل سوم شبکه های مخابراتی با سرعت ۲۱Mbps از نسخه بلوتوث نسخه ۲.۱، Wi-Fi b/g/n، A-GPS و رادیو موج FM نیز بهره خواهد برد.

Gigabyte Classic Lite

Gigabyte-Classic-Lite

گوشی Gigabyte Classic Lite که از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۸۵۴ x 480 بهره می برد، از چیپ ستی مشابه با تلفن همراه Classic استفاده خواهد کرد با این تفاوت که رم آن به ۵۱۲ مگابایت کاهش یافته است و از سیستم عامل اندروید ۴.۴ بهره خواهد برد. البته حافظه داخلی آن همچنان ۸ گیگابایت است و از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند. ضمن آن که از باتری با حجم ۲۱۰۰ mAh استفاده خواهد کرد. البته مدت زمان شارژدهی آن نسبت به تلفن همراه بالا، تفاوت چندانی ندارد. ضخامت این تلفن همراه ۹.۴ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۴۵ گرم خواهد بود.

گوشی Classic Lite نیز با قیمت ۷۵ یورو ارائه خواهد شد.

Gigabyte Essence

Gigabyte-Essence

اسمارت فون Gigabyte Essence نیز از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با وضوح ۸۵۴ x 480 پیکسل استفاده خواهد کرد. چیپ ست Spredtrum در این محصول نیز به کار رفته است و گوشی Classic Lite از ۵۱۲ مگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۴.۴ استفاده خواهد کرد. ضمن آن که تجهیزات تصویربرداری آن نیز مشابه تلفن همراه Classic Lite خواهد بود.

ضخامت تلفن همراه Essence برابر است با ۸.۸ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۲۰ گرم خواهد بود. ضمن آن که شرکت گیگابایت در این محصول از باتری ۱۶۰۰ mAh بهره برده است.

گیگابایت Essence با قیمت ۷۰ یورو در دسترس خواهد بود.

Gigabyte Essence 4

Gigabyte-Essence-4

Essence 4 که ارزان ترین محصول در میان محصولات معرفی شده توسط شرکت گیگابایت به شمار می رود تنها ۵۵ یورو قیمت خواهد داشت و از صفحه نمایش ۴ اینچی با وضوح ۴۸۰ x 800 پیکسل بهره می برد.

این محصول از چیپ ست دو هسته ای MediaTek به همراه ۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه خارجی بهره می برد. دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۰.۳ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند. ضمن آن که از باتری با حجم ۱۳۰۰ mAh استفاده خواهد کرد.

منبع : cellcute

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*