مشخصات و ویژگی های ارزان قیمت های جدید سامسونگ : با Galaxy On7 و Galaxy On5 آشنا شوید

رقابت سختی میان کمپانیهای تولید کننده تلفن همراه در جریان است و هرکدام سعی دارند به روش های مختلف سهم بیشتری از این بازار پر منفعت را نصب خود کنند.در همین راستا کمپانی سامسونگ قصد دارد دو گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید با نام های Galaxy On7 و Galaxy On5 را برای مشتریان این رده محصولات ، روانه بازار کند.گوشی های On7 و On5 با برخورداری از طراحی جدید و مدرن سامسونگ و ظاهری دل پسند ، ثابت می کنند حالا که بازار دستگاه های اندرویدی ممتاز و بالا رده با رکود روبرو شده ، سامسونگ توجه بیشتری را به گوشی های پایین رده و ارزان قیمت خود معطوف کرده است.

این دو گوشی که محصولاتی پایین رده با ظاهری جذاب به شمار می روند، شبیه محصولات خانواده Galaxy A سامسونگ هستند. با این تفاوت که بدنه آن ها تماماً پلاستیکی است و پوشش پشتی آن ها از چرم مصنوعی خواهد بود. از سوی دیگر شرکت سامسونگ تمرکز زیادی بر روی باریک بودن و کناره های بدنه آن ها گذاشته است.

ضخامت اسمارت فون گلکسی On7 حدود ۸.۲ میلیمتر خواهد بود و از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی TFT با وضوح ۷۲۰p بهره خواهد برد. پردازنده های چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی که گمان می رود Cortex-A53 باشند در کنار ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری این گوشی می باشد.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری آن را تشکیل می دهند. ضمن آن که شرکت سامسونگ در این مدل از باتری ۳۰۰۰ mAh استفاده کرده است و سیستم عامل آن نیز اندروید ۵.۱ خواهد بود.گلکسی On7 از اتصالات شبکه های ۲G و ۳G و ۴G و همچنین Wi-Fi 802.11 b/g/n ، بلوتوث ۴.۱ ، GPS ، Glonass و Beidou پشتیبانی می کند.

تلفن همراه Galaxy On7 که با نرم افزار موسیقی Milk Music سامسونگ ارائه می شود در رنگ های سفید و طلایی عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر گوشی Galaxy On5 که پیش از این اطلاعات آن از سوی خبرگزاری های مختلف منتشر شده بود، از صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p استفاده خواهد کرد. چیپ ست Exynos 3475 که از پردازنده های چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی Cortex-A7 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 تشکیل شده است، به همراه ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری این تلفن همراه خواهند بود.

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویربرداری اسمارت فون Galaxy On5 خواهند بود. این گوشی که از باتری ۲۶۰۰ mAh بهره می برد، همانند برادر بزرگ تر خود به همراه سیستم عامل اندروید ۵.۱ و نرم افزار موسیقی Milk Music سامسونگ ارائه خواهد شد.

همچنین جالب است بدانید سامسونگ فضای حافظه اشغال شده توسط هر یک از اپلیکیشن های نصب شده توسط این شرکت را نیز اعلام کرده است و احتمال دارد کاربران این سری قادر به حذف برنامه های از پیش نصب شده روی گوشی ها باشند. این اقدام به دنبال محکومیت سامسونگ و اوپو در کمیسیون حمایت از حقوق مصرف کننده شانگهای به دلیل نصب نرم افزارهای غیرقابل حذف صورت می گیرد.

تاریخ عرضه و قیمت On7 و On5 هنوز اعلام نشده است اما انتظار می رود این دو گوشی با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار راهی بازار شوند. گرچه بهبود و ارتقاء گوشی های پایین رده سامسونگ خوشایند است ، به نظر نمی رسد که این دو گوشی بتوانند با Redmi Note 2 شیائومی که با قیمت ۱۲۵ دلار در چین به فروش می رسد رقابت کنند.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی On7 دعوت می کنیم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عین ۵,۷ j نسخه جهانیش صفحه سوپر امولد باشه، بد نیست، خوبه.
    گرچه بازم فکر نکنم به پای j5,7 و همینطور e5,7 برسن که تو میان رده ها، حقیقتا همه چی تمامن.