کامپیوتر بدون کیس لنوو Yoga Home 900 معرفی شد

همانطور که در مطلب قبل گفتیم ، کمپانی چینی لنوو دیروز دو عضو جدید به خانواده محصولات سری Yoga خود اضافه کرد.یکی از این محصولات لپ تاپ هیبریدی Yoga 900 بود که پیش از این با آن آشنا شدیم.اما دیگر محصول ویندوز ۱۰ جدید لنوو یک کامپیوتر بدون کیس یا All-in-One با نام Yoga Home 900 است که علاوه بر بهره گیری از سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایشکروسافت به مشخصات فنی نسبتا خوبی نیز مجهز شده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کامپیوتر بدون کیس (All-in-One) لنوو Yoga Home 900 به یک صفحه‌نمایشی ۲۷ اینچی و با پشتیبانی از قابلیت لمس ۱۰ انگشت به صورت همزمان مجهز شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش این کامپیوتر نیز ۱۰۸۰×۱۹۲۰ بوده که شاید واقعا این میزان برای چنین صفحه‌ی بزرگی مناسب نباشد.

کاملا مشخص است که لنوو قصد معرف یک پرچم‌دار را نداشته و تنها سبد محصولات خود را کامل‌تر کرده؛ به همین جهت پردازنده‌ی نسل پنجمی از سری Core اینتل، Core i5-5200U مسئولیت پردازش اطلاعات را در این کامپیوتر بدون کیس دارد. ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، هارد جامد ۲۵۶ گیگابایتی و کارت گرافیک Nvidia GT 940، از دیگر اجزای اصلی این کامپیوتر به حساب می‌آیند.

همانند کامپیوتر ۲۷ اینچی IdeaCentre Horizon که پیشتر لنوو معرفی کرده بود، این امکان برای کاربران وجود دارد تا آن بر روی سطحی صاف قرار داده و از امکانات بسیار زیادی که در این حالت پیش روی آنها قرار می‌گیرد، استفاده نمایند.

با این‌حال امکانات بسیار زیادی که لنوو برای خریداران این محصول در نظر گرفته، می‌تواند کاربران زیادی را برای خرید، جذب کند. از جمله مهم‌ترین این امکانات می‌توان به فروشگاه اپلیکیشن Aura Store اشاره نمود که کاربران می‌توانند از صدها نرم‌افزار مختلف که همگی به صورت اختصاصی برای محصولات لنوو طراحی شده‌اند، استفاده کنند. لنوو مدعی شده که این کامپیوتر قدرتمند با یک بار شارژ شدن، می‌تواند تا ۳ ساعت کار کند.

کامپیوتر بدون کیس Yoga Home 900 از اواخر ماه جاری با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*