شیائومی و رونمایی از تلویزیون هوشمند ۶۰ اینچی Mi TV 3

شیائومی امروز در کنفرانس خبری خود در چین از تلویزیون هوشمند ۶۰ اینچی ۴K جدید خود با نام Mi TV 3 رونمایی کرد.Mi TV 3 به یک نمایشگر ۶۰ اینچی فوق باریک مجهز است که ضخامت آن در کمترین نقطه به ۱۱.۶ میلیمتر و در بیشترین نقطه به ۳۶.۷ میلیمتر می رسد. فریمی آلومینیومی اطراف این تلویزیون هوشمند را در برگرفته و قسمت پشتی آن نیز از جنس فلز است.

Xiaomi-Mi-TV-3_2

شیائومی از پنل های ۴K شرکت ال‌جی در این محصول استفاده کرده است که می تواند تصاویری با وضوح بالا را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این نمایشگر از وسعت رنگ NTSC 85% و سیستم پیش‌بینی حرکتی و خنثی کردن رنگ MEMC برخوردار است.

شیائومی برای کیفیت صدای این محصول نیز از ۴ ساب ووفر ۲.۵ اینچی میان رده استفاده کرده است که می تواند صدایی شفاف و واضح را به گوش شنوندگان برساند.

Xiaomi-Mi-TV-3_1

این عضو تازه وارد به دنیای تلویزیون های هوشمند، سومین محصول شیائومی پس از Mi TV 2 و Mi TV که به ترتیب به نمایشگر های ۴۹ و ۴۰ اینچی مجهز بودند، محسوب می شود. قیمت این تلویزیون ۷۸۶ دلار تعیین شده است و به زودی فروش آن در کشور چین آغاز خواهد شد. اگرچه قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است در مقایسه با مدل های قبلی Mi TV کمی گران‌تر به نظر می رسد، اما اگر این قیمت با سایر تلوزیون های هوشمند موجود در بازار مقایسه شود، چندان هم بالا نخواهد بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*