استیو بالمر ۴ درصد از سهام توییتر را خرید

از زمانی که جک دورسی مدیر عامل ثابت توییتر شده ، شاهد تغییراتی در مجموعه توییتر هستیم.وی ابتدا ۳۳۶ نفر از کارمندان این شبکه اجتماعی را اخراج کرد و سپس امید کردستانی را رسما به عنوان رییس هیئت مدیره توییتر منصوب نمود.امروز هم استیو بالمر که پیش از این به مدت ۱۴ سال مدیرعاملی شرکت مایکروسافت را برعهده داشت ، ۴ درصد از سهام توییتر را خریده و حالا بزرگترین سهام دار این شبکه اجتماعی به حساب می آید.

جالب است بدانید سهام استیو بالمر در توییتر از جک دورسی که خود یکی از بنیانگذاران این شبکه اجتماعی و مدیر عامل فعلی آن است هم بیشتر شده است.

استیو بالمر اطلاعات فوق را در حساب شخصی توئیترش منتشر نموده و خرید خود را گامی در راستای ارائه‌ی نوآوری‌های بیشتر دانسته است. وی همچنین به تحسین توئیتر پرداخته و انتصاب Jack Dorsey را به سمت مدیرعاملی این شرکت تبریک گفته است.

بد نیست بدانید ارزش کلی سهام توئیتر ۲۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و این بدین معنا است که سهام بالمر ارزشی بالغ بر ۸۰۰ میلیون دلار دارد؛ همچنین طبق آخرین گزارش نشریه‌ی فوربز استیو بالمر با مجموع ۲۱.۵ میلیارد دلار دارایی خالص، به عنوان سی و پنجمین فرد ثروتمند جهان شناخته می‌شود.

همانطور که ابتدای مطلب هم گفتیم ، این اتفاقات در حالی صورت می‌پذیرد که طی هفته‌ی گذشته توئیتر ۳۳۶ نفر از کامندان خود را اخراج کرده و این رقم ۸ درصد نیروی کار این شرکت را شامل می‌شود.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*