عبور از تهدیدهای قدیمی با سولاردام پرشیا پلاس : کارخانه ساخت کالباس در آشپزخانه شما !

زمان به سرعت جلو می رود و در شتاب این روزها، تغییر به بخش لاینفک زندگی تبدیل شده است. مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس ال جی ، هم مسیر با همین رویه ، با نوآوری در تکنولوژی ، دو فاکتور اساسی سلامت و سرعت را که ضروریاتی برای تعیین بهترین سبک زندگی است همراه خود دارد.

شاید وقت آن رسیده که نگرانی ها درباره استفاده از مایکروویو به حداقل برسد. مایکروویوی که در همین گذشته بسیار نزدیک خطری برای سلامت محسوب می شد حالا در تکنولوژی خلاقانه سولاردام پرشیا پلاس ال جی همان سلامت را به زندگی روزمره بازمی گرداند.

موضوع بسیار ساده است. طبخ نوری در این مایکروویو همراه با ترکیب ۵ روش پخت ، معنایی جز آشپزی سالم با قدرت انتخاب بالا نخواهد داشت. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در کمترین زمان یعنی چیزی معادل سه برابر سرعت فرهای برقی با کمترین روغن مصرفی یا حتی بدون روغن و  با استفاده از قابلیت بخارپزی ، چه بسا گریل برای علاقه مندان به این سبک ؛ تهیه کنید. از قورمه سبزی و کشک بادمجان گرفته تا کالباس و پیتزا.

هر چند وقتی حرف کالباس به میان می آید باز هم باید نگرانی های گذشته را بابت فست فودهای ناسالم که شده اند معضل زندگی مدرن در این عصر جدید دور ریخت و با فراغ بال کالباسی را که جلوی چشمان خودتان و البته توسط خودتان تهیه شده جایگزین کرد. پس نه فقط ذهنیت که واقعیت هم اینجا تغییر می کند و میشود همانی که به انتخاب و میل خود شما پیش خواهد رفت ؛ بدون تردید و نگرانی.

سولاردام پرشیا پلاس علاوه بر منوی سرخ کردن سالم که می تواند هر سرخ کردنی را از جمله سیب زمینی سرخ کرده محبوب شامل شود، منوی پخت فست فود خانگی مانند رول کالباس را هم داراست. ساده تر اینکه شما این انتخاب را دارید تا کالباس را آنطور که دوست دارید با مواد لازم و ضروری که از سلامت آنها مطلع هستید تهیه کنید. پس دیگر چه جای نگرانی باقی می ماند وقتی می توانید با فراغ بال فست فود بخورید، بدون دلواپسی بابت نحوه تهیه اش ، مواد تشکیل دهنده اش و تبعات ناخوشایند دیگری که می توانند سلامت افراد را به مخاطره بیاندازند.

۵ روش پخت شامل مایکرویو ، گریل ، کانوکشن ، پخت بخارپز و پخت ترکیبی ، همان امکانی است که خلاقیت در آشپزی را با چاشنی سلامت به ارمغان می آورد به خصوص که ۳۳ برنامه طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی هم مهیاست که زحمت مصرف کننده را به حداقل برساند. موتور جوجه گردان و کباب گردان را هم به این پکیج اضافه کنید تا بهتر بتوانید سبک زندگی سالم را که ملزوم تغذیه سالم است متصور شوید. راه حل کاملا در دسترس است.

علاقه مندان به تهیه محصولات ال جی می توانند مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس را از نمایندگی های شرکت گلدیران در سراسر کشور تهیه کنند.

منبع : ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*