امید کردستانی رییس هیئت مدیره توییتر شد

به نظر می رسد که جک دورسی منتظر بود تا رسما مدیر عامل ثابت توییتر شود تا تغییراتی کلی در ساختار نیروی انسانی این مجموعه ایجاد کند.وی که چند روز پیش از سمت مدیر عامل موقت به سمت مدیر عامل ثابت توییتر رسید ، خانه تکانی بزرگی را در کارکنان شبکه اجتماعی انجام داده.روز گذشته بود که او ۳۳۶ نفر از کارمندان توییتر را اخراج کرد و حالا امید کردستانی را رسما به عنوان رییس هیئت مدیره توییتر منصوب کرده است.

 

امید کردستانی که از سال ۱۹۹۹ در گوگل با عنوان مشاور ارشد بخش تجاری این کمپانی بزرگ ایفای نقش نموده، در اکانت توییتر خود از این که به توییتر پیوسته ابراز خرسندی کرد و گفت :

من خیلی خوشبختم که در سه شرکت نت‌اسکیپ، گوگل و حالا توییتر کار کرده‌ام.

امید کردستانی نامی آشنا برای ایرانیان است او در تهران به دنیا آمد و  در چهارده‌سالگی به همراه پدرش به کالیفرنیا رفت . او مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در رشتهٔ «مدیریت ارشد کسب و کار» (MBA) از دانشگاه استنفورد گرفت و تجربیات قابل توجهی در بسیاری از شرکتهای طراز اول جهان داشته است. به خصوص حضور در مدیریت ارشد گوگل باعث شد که او به یکی از شناخته‌شده‌ترین مدیران صنعت تکنولوژی تبدیل شود

او یکی از ثروتمندترین ساکنین کالیفرنیای شمالی است. مجله سن خوزه ارزش دارایی‌های وی را ۱٫۹ میلیارد دلار برآورد کرده است.همچنین ماهنامه فوربس وی را به عنوان دومین ثروتمند ایرانی در جهان معرفی می‌کند.

جالب است بدانید که پس از انتشار خبر انتصاب امید کردستانی به عنوان رئیس هیئت مدیره توییتر، ارزش سهام این شرکت ۲.۶ درصد افزایش یافت.

منبع : forbes

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مگه امید کردستانی متولد تهرانه؟