کانن دو دوربین PowerShot G9 X و PowerShot G5 X را معرفی کرد

کمپانی کانن روز گذشته در کنار معرفی دوربین بدون آینه جدید EOS M10 خود از دو دوربین دیگر نیز رونمایی کرد.این دو دوربین PowerShot G9 X و PowerShot G5 X نام دارند که در ادامه مطلب با آنها آشنا خواهیم شد.با گجت نیوز همراه باشید.

دوربین کانن PowerShot G9 X

PowerShot G9 X (2)

دوربین G9 X معرفی شده، ارزان‌ترین محصول از بین این سه مورد است. این دوربین مجهز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با ابعاد ۱.۰ اینچ بوده و میزان حساسیت (ISO) آن از ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ واحد متغیر است. پردازشگر DIGIC 6 در این دوربین موجود بوده و لنز آن دارای گستره گشودگی دیافراگم f/2.0 تا f/4.9 به همراه سه برابر قدرت بزرگنمایی و همچنین لرزشگیر تصویر اپتیکال دارد.

 

نمایشگر این دوربین کوچک از نوع لمسی با ابعاد ۳.۰ اینچ بوده و قابلیت ضبط فیلم ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز به همراه دارد. توانایی عکاسی ممتد با سرعت شش فریم بر ثانیه به همراه عکاسی در حالت RAW، وجود فلاش داخلی، فیلتر ND داخلی، وای‌فای و NFC از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌باشد. G9 X در نسخه‌های گوناگون با رنگ‌های مشکی و همچنین نقره‌ای-خاکستری با چرمی به رنگ قهوه‌ای قابل خریداری خواهد بود.علاقه‌مندان می‌توانند دوربین G9 X کنون را از ماه نوامبر و با قیمت ۵۲۹.۹۹ خریداری نمایند.

دوربین کانن PowerShot G5 X

PowerShot G5 X

دوربین G5 X از بسیاری جهات به دوربین  G9 X شباهت دارد. اما در این میان تفاوت‌های فاحشی نیز میان آنها دیده می‌شود. وجود منظره‌یاب الکترونیکی در این دوربین از بزرگترین تفاوت‌های میان این دو به حساب می‌آید. منظره‌یاب این دوربین از نوع OLED بوده و دقت آن برابر ۲.۳۶ میلیون نقطه است. علاوه بر آن نمایشگر این محصول دارای دقت ۱.۰۴ میلیون نقطه بوده و از قابلیت لمس پشتیبانی می‌کند.

همچنین نمایشگر این دوربین از نوع چرخنده بوده و می‌تواند به شکل‌های بیشتر در دید بهتر  عکاس قرار بگیرد. لنز این دوربین نیز سریع‌تر بوده و میزان گستره گشودگی دیافراگم آن از f/1.8 تا f/2.8 متغیر است. در کنار آن این محصول دارای سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز هست. علاوه بر آن دوربین G5 X دارای دکمه‌ها و کنترل‌های بیشتری بوده و از این نظر حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. ابعاد آن نیز بزرگتر از محصول قبلی بوده و نسبتا جزء دوربین‌های جمع و جور به حساب نمی‌آید.

دوربین G5 X کنون از ماه نوامبر و با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار قابل سفارش و خریداری خواهد بود.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*