تایید شد ، پپسی در حال کار بر روی اولین گوشی خود می باشد !

دو ، سه روزی است که شایعه شده کمپانی نوشابه سازی پپسی در حال کار بر روی گوشی خود می باشد.حتی صبح امروز خبری منتشر گردید که در آن به نام پپسی پی ۱ ( Pepsi P1 ) و همچنین مشخصات و تاریخ احتمالی عرضه آن اشاره شده بود.حالا سخنگوی پپسی در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز وجود این گوشی را تایید کرده است !

متاسفانه سخنگوی پپسی جزییات بیشتری درباره تصمیم این شرکت برای ورود به این عرصه اعلام نکرده، به جز اینکه پپسی حق استفاده از برند خود را به یک شرکت سازنده گوشی هوشمند داده و قرار است این گوشی فقط در کشور چین عرضه شود.در عین حال که پپسی ترجیح داده فعلا خبرهای بیشتری در این باره منتشر نکند،البته همانطور که گفتیم گزارشی اخیرأ ادعا کرده که نام این گوشی، Pepsi P1 است و در دسته فبلت های میان رده با سیستم عامل اندروید ۵.۱ قرار خواهد گرفت.

از جمله مشخصات فنی منتسب به این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x1920، پردازشگر مدیاتک ۱.۷ گیگاهرتزی، دو گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰mAh ، اشاره کرد.

قیمت احتمالی این گوشی معادل ۲۰۵ دلار آمریکا (نزدیک به ۱۳۰۰ یوان چین) تخمین زده شده است. اگر این گمانه زنی ها درست باشند، باید در تاریخ ۲۰ اکتبر منتظر رونمایی از اولین گوشی ساخت پپسی باشیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*