تصاویر و مشخصات گوشی میان رده سامسونگ گلکسی Grand On فاش شد

یکبار دیگر محصولی جدید از سازمان TENAA چین تاییده دریافت کرده و طبق معمول مشخصات و تصاویری آ« از این سازمان به بیرون درز کرده است.این محصول جدید گوشی گلکسی Grand On سامسونگ با شماره مدل SM-G5500 می باشد و به نظر می رسد که بزودی شاهد رونمایی از آن باشیم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

براساس اطلاعات فاش شده ، گلکسی Grand On سامسونگ صفحه نمایشی۵٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد و از تراشه نامشخص ۱٫۲ گیگاهرتزی با دو هسته پردازشی قدرت می‌گیرد که احتمال می رود همان چیپست اگزینوس ۳۴۷۰ باشد. همچنین این گوشی به ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و از حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

گلکسی گرند جدید دارای دوربین اصلی ۸ و ثانویه ۵ مگاپیکسلی می باشد و سیستم عامل اندروید آبنبات چوبی ۵٫۱ را اجرا می کند. بر اساس اطلاعات قبلی شایع شده، درون بدنه این گوشی یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری جای گرفته، که در اطلاعات پایگاه داده TENAA ذکر نشده است.

گلکسی گرند On یک گوشی میان رده به حساب می آید که هنوز قیمت آن مشخص نیست اما آنطور که از اطلاعات وب سایت Zauba در هند پیداست در حدود ۱۰۴ دلار قیمت خواهد داشت.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه