آغاز عرضه لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG G752 به بازار

بخش محصولات مخصوص بازی یا همان گیمینگ کمپانی ایسوس که با برند ROG شناخته می شوند بسیار فعال است و اخیرا طیف وسیعی از این دسته محصولات را معرفی کرده است.این کمپانی در نمایشگاه IFA امسال از دو لپ تاپ گیمینگ جدید خود با نام های GX700 با سیستم خنک کننده آبی و ROG G752 رونمایی کرد.اکنون ایسوس مدل ROG G752 را با ویندوز ۱۰ به بازار عرضه است.

لپ تاپ ۱۷ اینچی ROG G752 نسخه به روز شده G751 به شمار می رود و مهم ترین ویژگی های آن بهره گیری از پردازنده های چهار هسته ای Skylake اینتل است.دیگر تغییر این لپ تاپ نسبت به نسل پیش بهره بردن از سیستم خنک کننده جدید این شرکت موسوم به Mobile 3D Vapor Chamber خواهد بود. گفتنی است این سیستم خنک کننده از دو لوله تهویه حرارتی مجزا برای پردازنده و پردازنده گرافیکی استفاده خواهد کرد و فرآیند تهویه آن ها به صورت مستقل انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است نسخه پایه لپ تاپ ROG G752 که با قیمت ۱۵۰۰ دلار در دسترس است، از پردازنده های چهار هسته ای Core i7-6700HQ نسل Skylake در کنار پردازنده گرافیکی GeForce GTX 965m و صفحه نمایش Full HD به همراه G-sync ، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و حافظه داخلی ۱ ترابایتی استفاده خواهد کرد.

نسخه پایه لپ تاپ ROG G752 به خوبی می تواند بازی های رایانه ای روز را اجرا نماید، با این حال کاربرانی که خواهان قدرت پردازشی بیشتری هستند می توانند نسخه بالاتر آن را که پردازنده های گرافیکی GTX 970m و حافظه داخلی سریع M.2 SSD با حجم ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد، با قیمت ۱۸۰۰ دلار انتخاب کنند. البته شرکت ایسوس در این میان نسخه پایه با پردازنده گرافیکی GTX 970m را نیز با قیمت ۱۷۰۰ دلار عرضه کرده است، تا کاربران انتخاب های متعددی داشته باشند.

اما بدون شک بهترین نسخه این لپ تاپ، نسخه پیشرفته و ۲۰۰۰ دلاری آن خواهد بود که از پردازنده های گرافیکی بسیار قدرتمند GTX 980m بهره می برند. گفتنی است این پردازنده های گرافیکی تا پیش از معرفی پردازنده های گرافیکی دسکتاپ مانند GTX 980، قدرتمند ترین پردازنده های گرافیکی همراه شرکت انویدیا به شمار می رفتند، البته این پردازنده گرافیکی به راحتی توان اجرای بازی های روز با کیفیت Full HD و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

در نهایت باید گفت که ایسوس تمامی نسخه های این لپ تاپ از درگاه Thunderbolt 3.0 استفاده کرده و سیستم عامل آنها نیز ویندوز ۱۰ می باشد.

منبع : laptopmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پیشرفته ترین مدل ۳۵۰۰ دلار داخل سایت ایسوس نوشته اصلاح کنید لطفا