عقب نشینی به سبک الون ماسک : از اپل متنفر نیستم !

دیروز در خبر ها داشتیم که الون ماسک (Elon Musk) ، مدیر عامل موفق کمپانی های بزرگی همچون تسلا و اسپیس ایکس ، در مصاحبه با یک مجله آلمانی به تندی نسبت به اپل و پروژه‌ی خودروی هوشمند این شرکت (پروژه‌ی تایتان) واکنش نشان داده بود و آنرا غیرعملی خوانده بود.وی همچنین گفته بود که اپل قبرستان تسلاست و هر کسی را که تسلا اخراج می کند اپل استخدامش می کند.حالا شاهد یک عقب نشینی به سبک الون ماسک هستیم و وی گفته من از اپل متنفر نیستم !

گویا واکنش های بسیار تند کاربران دنیای دیجیتال، کارمندان و همچنین مدیران تسلا و دیگر کمپانی ها باعث شده است ماسک از این اقدام خود پشیمان بشود و او از شب گذشته تا حالا طی چندین توییت سعی کرده است به نوعی فضا را تلطیف کند. او در توییتی، ۱۸۰ درجه نظر خود را درباره‌ی قبرستان خواندن اپل تغییر داده است و اینطور نوشته است:

من از اپل متنفر نیستم. اپل یک کمپانی بزرگ است که افراد با استعداد و متخصصی در آن فعالیت میکنند. من محصولات آنها را دوست دارم و خوشحالم که آنها به حوزه‌ی خودروهای هوشمند هم وارد شده اند.

او در بخشی از مصاحبه با لحنی تحقیرآمیز درمورد اپل واچ نیز سخن گفته بود و حتی بعد از آن کمی خندیده بود! اما امروز در این باره نیز یک توییت منتشر کرده و نوشته است که منظور او را بد متوجه شده اند:

درمورد اپل واچ، جانی (جاناتان آیو) و تیمش کار فوق العاده‌ای را انجام داده اند و محصول زیبایی را طراحی کرده اند. اما در حوزه‌ی عملکرد، این محصول هنوز کامل نیست و در نسل سوم، یک محصول کامل خواهد شد.

به هرحال گویا این روزها به نوعی مد شده است که افراد طی مصاحبه ها به تخریب یک کمپانی یا یک محصول میپردازند و بعد سعی میکنند در توییتر یا دیگر شبکه های مجازی، به طور رسمی عذرخواهی کنند!

منبع : techradar

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*