پپسی هم به فکر تولید گوشی هوشمند افتاده است !

به نظر می رسد که بازار گوشی های هوشمند آنقدر جذاب و پرمنفعت بوده که حالا کمپانی پپسی ( یکی از بزرگترین تولید کنندگان نوشابه های گازدار در جهان ) نیز تصمیم به تولید اسمارت فون خود گرفته است !

بر اساس اطلاعاتی که امروز در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است، نمایندگی این شرکت در چین، مسئولیت ساخت این گوشی هوشمند را که هنوز موجودیت آن مورد تایید مسئولین پپسی در آمریکا و یا حتی چین واقع نشده، بر عهده گرفته است.

حال این سوال بر ذهن نقش می بندد که شرکتی همانند پپسی تا چه اندازه می تواند در جذب متخصصان و دستیابی به تکنولوژی ساخت این گوشی موفق عمل کند. مثل روز روشن است که این تصمیم محکوم به شکست خواهد بود چرا که این روزها، گوشی های هوشمندی در بازار جولان می دهند، که حتی فرصت نفس کشیدن را نیز به محصولاتی از این قبیل نخواهند داد.

pepsi-phone-1

اگر فرض کنیم که این اتفاق هم بیفتد، نباید انتظار داشت که اسمارت فون پپسی، ساخت متخصصان این شرکت باشد. احتمالاً برند این شرکت بر روی محصولات یکی از چندین شرکت چینی فعال در صنعت گوشی های هوشمند جای خواهد گرفت.

البته اگر کمی ریزبینانه‌تر به این تصمیم بنگریم می توان این چنین برداشت کرد که احتمالاً هدف پپسی از این خبر، بازاریابی برای اپلیکیشن جدید این شرکت و یا شروع کمپینی تازه برای گرفتن عکس های سلفی با محصولات این کمپانی است.

با همه این تفاسیر، مردم سرتاسر کره زمین، پپسی را با نوشابه هایش می شناسند و به نظر نمی رسد که قدم نهادن در دنیای گوشی های هوشمند چندان برای این شرکت سودآور باشد.شما چه فکر می کنید ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*