جزئیات طرح اندروید مفهومی سونی ویرایش مارشمالو

کمپانی سونی در ژوئیهٔ گذشته طرح بتای «Sony’s Concept for AndroidTM»را راه‌اندازی کرد که کاربران Xperia را قادر می‌ساخت نسخهٔ آزمایشی نرم‌افزار مفهومی را روی دستگاه‌های Xperia خودشان نصب کنند. حالا به گفته این شرکت واکنش مثبت و بازخوردها فراتر از انتظاراتشان بوده و به همین دلیل از اعلام فاز بعدی این طرح با نام «Sony’s Concept for AndroidTM: ویرایش Marshmallow» خبر می دهد.

این طرح که در هفته‌های آتی آغاز خواهد شد برای ۱۰ هزار کاربر Xperia Z3 و Xperia Z3 Compact در سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، استونی، لیتوانی، لتونی، بریتانیا، ایرلند و آلمان اجرا می‌شود.

سونی در این باره می گوید :

این برنامه بر اساس برخی از بازخوردهای مهم طرح نخست « Concept for Android» ما ساخته شده است. کاربران به ما در ایجاد تجربه‌ای ساخته شده بر اساس: دوام باتری افزایش‌یافته، عملکرد سریع و روان، رابط کاربری شیک، برنامه‌ها و تجربه‌های Sony  و به‌روزرسانی‌های مداوم و به‌موقع، کمک کردند. ما همهٔ این موارد را در برنامهٔ جدید لحاظ کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم تجربه‌های جدیدی از Sony را هم در این طرح آزمایش کنیم.

هدف این طرح به‌جای بسنده کردن به پیش‌نمایش نسخهٔ جدید نرم‌افزار، تصدیق شیوهٔ مفهومی کار است جایی که ما تجربهٔ‌کاربری جدید و مهم‌تر از آن فرآیندی را از ابتدا ایجاد می‌کنیم که امیدواریم درنهایت به ما اجازه دهد به‌روزرسانی‌های Sony Android مورد نیاز کاربران Xperia را سریع‌تر در اختیارشان قرار دهیم.

اگر یکی از کاربران Xperia Z3 یا Xperia Z3 Compact در یکی از کشورهای سوئد، دانمارک، نروژ، فنلاند، ایسلند، استونی، لیتوانی، لتونی، بریتانیا، ایرلند یا آلمان هستید و می‌خواهید در این طرح شرکت کنید، برنامهٔ «Concept Sign-up» (تنها در کشورهای یادشده در دسترس است) را برای خواندن جزئیات بیشتر،شرایط و ضوابط و ثبت‌نام بررسی کنید.

برای این کار عجله کنید. چرا که این طرح محدود به ۱۰ هزار نفر است و کاربران به ترتیب زمان ثبت‌نام برگزیده می‌شوند. درخواست‌کنندگان برگزیده در هفته‌های آینده از پذیرفته شدن درخواستشان مطلع خواهند شد.

منبع : sonymobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*