ویزیو تلویزیون های گران قیمت سری رفرنس خود را روانه بازار کرد

کمپانی آمریکایی ویزیو ( Visio ) که معمولا به عنوان تولید کننده تلویزیون های ارزان قیمت شناخته می شود ، اینبار تلویزیون های سری رفرنس (Reference) خود را با قیمت های بالا به بازار عرضه کرده است.

Visio در ماه آوریل از مجموعه ی تلویزیون های سری رفرنس (Reference) که برای علاقمندان به سرگرمی در خانه طراحی می شود و شامل تکنولوژی تصویر محدوده ی پویایی بالا (HDR) می باشد، رونمایی کرد. این تکنولوژی، رنگ های شگفت آور، عمق و کنتراست و درخشندگی غنی و بیشتری را به ارمغان می آورد.

دالبی ویژن (Dolby Vision) دنیایی از جزئیات جدید با دقتی باورنکردنی –از بافت چهره تا تابش و تلالوی نور منعکس شده در آب- را ارائه می دهد. تکنولوژی HDR به طور قابل توجهی محدوده ی کنتراست را به منظور نشان دادن بسیاری از جزئیات ظریف پنهان شده بوسیله ی سایه ها و … گسترش می دهد. این تکنولوژی تا ۱۶ برابر بیشتر از محدوده ی پویایی استانداردی که در اکثر تلویزیون های ال سی دی امروزی به کار می رود، درخشندگی به ارمغان می آورد.

این مدل از تلویزیون های ویزیو در دو اندازه ی ۶۵ و ۱۲۰ اینچی در دسترس می باشند و هر دوی آنها اسمارت تی وی اولترا اچ دی (Smart UHD) با گزینه های DTS و دالبی هستند.

قیمت مدل ۶۵ اینچی این تلویزیون ۶۰۰۰ دلار و مدل بزرگتر ۱۲۰ اینچی آن به قیمت فوق العاده بالای ۱۳۰۰۰۰ دلار می باشد. این دو مدل هم اکنون به منظور سفارش دادن در سایت ویزیو قرار گرفته اند.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*