گلکسی اس ۷ در سه نسخه با پردازنده های مختلف عرضه خواهد شد

بر اساس اطلاعات جدیدی که از گوشی گلکسی اس ۷ سامسونگ منتشر شده ، گفته شده که این اسمارت فون در ۳ مدل مختلف عرضه شود که دو مدل آن به تراشه های اکزینیوس سامسونگ مجهز باشند و مدل دیگر از تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره خواهد گرفت.

سامسونگ همچون ال جی در استفاده از تراشه ی اسنپدراگون ۸۱۰ در گوشی هایش خود داری کرد. مشکل گرمای بییش از حد این تراشه، هم به خود سازنده ی آن و هم به گوشی های سطح بالایی که به آن تجهییز شده بودند، آسیب و خسارت وارد کرد. اما خیلی ها امیدوارند که تراشه ی بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ با رفع این مشکل و قدرت پردازشی بالا به نوعی جبران تراشه ی قبلی کوالکام باشد. گویا سامسونگ هم قصد دارد در گوشی گلکسی اس ۷ از این تراشه بهره گیرد و طبق گزارشات مدل هایی که در چین و آمریکا عرضه خواهند شد از اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهند کرد.

اما دیروز بود که ما اخباری را راجع به تراشه ی اکزینیوس ۸۸۹۰ سامسونگ و ثبت نتایج بسیار خوب در بنچمارک ها توسط این ساخته ی جدید سامسونگ، شنیدیم. به نظر می رسد که با توجه به همین موضوع این چیپ ست  برای مدل هایی که قرار است در بازار های اروپا و ژاپن عرضه شوند، رزرو شده است.

در عین حال مدل هایی که قرار است در هند عرضه شوند به اکزینیوس ۷۴۲۲ که در گلکسی نوت ۵ نیز به کار رفته است، مجهز خواهند بود.به نظر می رسد که گلکسی اس ۷ در زمان کنگره جهانی موبایل و در پایان ۳ ماهه ی اول ۲۰۱۶ بدست مصرف کنندگان خواهد رسید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*