مایکروسافت نمایشگر لمسی با تاخیر یک میلی ثانیه می سازد

 


هنگامی که یک تلفن یا تبلت جدید می خریم، یکی از نخستین چیزهایی که توجه ما را به خود جلب می کند میزان کارایی صفحه لمسی است. اگر تلفن جدیدمان صفحه لمسی خوبی داشته باشد، کار با آن لذت بخش و راحت خواهد بود و اگر در این مورد کارایی مناسبی نداشته باشد، همه امکانات دیگر را هم زیر سوال می برد چرا که کار با آنها راحت نخواهد بود.
حالا یک تیم تحقیقاتی از مایکروسافت می خواهد نمایشگرهای لمسی را وارد نسل جدیدشان بکند. آنها می گوید مدل های موجود در بازار تاخیری حدود ۱۰۰ میلی ثانیه به هنگام لمس دارند. بنابراین در عملکرد آنقدرها خوب عمل نمی کنند.
می توانید این تاخیر را هنگامی که انگشت را با سرعت روی نمایشگر حرکت می دهید ملاحظه کنید. مثلا هنگام نقاشی اگر انگشت را سریع روی نمایشگر بکشید می بینید که نمایشگر از انگشت شما عقب می افتد و تصویر با تاخیر روی نمایشگر ظاهر می شود. بنابراین ۱۰۰ میلی ثانیه تاخیر بزرگی است.
تیم مایکروسافت تاخیرهای متفاوتی را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده که ۱ میلی ثانیه زمان مناسب برای تاخیر در نمایشگرهای لمسی است. حالا آنها به دنبال رسیدن به این رکورد هستند تا نمایشگرهای لمسی تولید کنند که تاخیری معادل ۱ میلی ثانیه داشته باشند. در ویدیو ارایه شده، مقایسه ای میان نمایشگرهای معمول و یک نمایشگر لمسی آزمایشی با تاخیر ۱ میلی ثانیه ای ملاحظه می کنید و می بینید که داشتن چنین نمایشگری، کار با صفحات لمسی را چقدر لذت بخش تر خواهد کرد.
 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*