نگاهی به لوازم جانبی جدید تبلت سرفیس پرو ۴ مایکروسافت

یکی از بازیگران اصلی کنفرانس امروز مایکروسافت در نیویورک ، تبلت جدید سرفس پرو ۴ بود.مایکروسافت همراه با این تبلت تعدادی لوازم جانبی را برای آن معرفی کرد. این لوازم بسیار خوب و با کیفیت، قابل استفاده بر روی سرفس پرو ۳ نیز هستند و مایکروسافت، با یک تیر دو نشان زده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با لوازم جانبی جدید تبلت سرفیس پرو ۴ مایکروسافت آشنا شویم.

microsoft-surface-pro-17

پایه جدید سرفس پرو ۴، دو درگاه اتصال به صفحه نمایش با کیفیت ۴K و چهار پورت یو اس بی ۳ را دارد. در این میان، این پایه جدید دارای یک صفحه لمسی است که نسبت به نسخه قبلی آن، ۴۰ درصد بزرگ تر شده است. این صفحه، همچنین دارای حسگر اثر انگشت است و می توان از آن برای قفل گشایی سرفس پرو ۴ استفاده کرد.

microsoft-surface-pro-16

یکی دیگر از لوازم جانبی مایکروسافت برای سرفیس پرو ۴ ، قلم هوشمند جدید این شرکت است. مایکروسافت ادعا می کند که این قلم، بهترین قلم ساخته شده تا کنون است و رقیب جدی برای مداد اپل است. قلم سرفس پرو ۴، شبیه به قلم سرفس پرو ۳ است اما، به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

قلم جدید سرفس که در پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد، در حالت های مختلف نوشتن و طراحی کردن عرضه خواهد شد. این قلم، از ۱۰۲۴ نقطه فشار بهره می برد و جالب تر از آن، این که این قلم از آهن ربا بهره می برد پس شما می توانید آن را به بالای سرفس پرو ۴ وصل کنید. این قلم جدید، حتی از یک پاک کن در بالای خود بهره می برد.

microsoft-surface-pro-14

همانگونه که در سرفس پرو ۳ با دو بار فشردن دکمه فشاری قلم آن نرم افزار وان نوت باز می شد و یا با پایین نگه داشتن پاک کن آن کرتانا باز می شد، این قلم جدید نیز از این ویژگی های بسیار کاربردی بهره مند است. هرچند بر خلاف مداد اپل، این قلم قابلیت شارژ شدن مجدد را ندارد، این قلم می تواند تا یک سال کار کند.

مایکروسافت در امروز بسیار بر روی سرفس جدید خود مانور داد و با جدیت در مقابل رقیپ اپلی خود ایستاد. لوازم جانبی معرفی شده برای سرفس پرو ۴ و همچنین سخت افزار آن بسیار جای توجه دارد و انتظار می رود که این محصول به فروش خوبی دست یابد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*