مایکروسافت تبلت قدرتمند سرفیس پرو ۴ را معرفی کرد

مایکروسافت از نسل جدید تبلت های سرفیس خود با نام سرفیس پرو ۴ ( Surface Pro 4 ) پرده برداشت.نسل جدید سرفیس سبک تر، با کیفیت تر و قدرتمند تر از قبل شده و حالا پردازنده اسکای لیک اینتل قلب تپنده سرفیس جدید خواهد بود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات کلی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۴ ( Microsoft Surface Pro 4 ) :

  • پردازنده:- Intel 6th-gen processor CPU
  • حافظه:مقدار رم: ۱۶ گیگابایت با ظرفیت ۱ ترابایت – پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD
  • صفحه نمایش:با اندازه‌ی ۱۲.۳ اینچ – تراکم پیکسلی: ۲۶۷ پیکسل بر اینچ
  • دوربین:دارای دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسل به همراه وب کم
  • سایر مشخصات:سیستم عامل: Windows – نسخه‌ی ویندوز ۱۰

سرفیس جدید سنسور تشخیص اثر انگشت را هم در کیبورد خود دارد و کرتانا هم همراه شماست. این دستگاه ۱۲.۳ اینچی بین رده های ۱۲ اینچی یک سر و گردن از همه بالاتر است. حالا کیبورد بهبود یافته در اختیار شماست و سورپرایز خوب قلم جدید و منحصر به فرد سرفیس است که یک پاک کننده را در انتهای خود دارد. این قلم ۱۰۲۴ درجه حساسیت لمس دارد! بله ۱۰۲۴ درجه. همینطور یک آهنربا برای زمانیکه از آن استفاده نمی کنید تا آن را به قسمت کناری دستگاه وصل نمایید.

«تایپ کاور» (Type Cover) جدید، سبک‌تر و باریک‌تر شده. کلیدها هم خیلی تغییر کرده‌اند. کیبورد جدید کاملا فرم جزیره‌ای دارد. ترک‌پد هم مثل لپ‌تاپ‌های رده‌بالا، حالت شیشه‌ای دارد. کاور جدید همچنین به حسگر اثر انگشت هم مجهز است.

همینطور می شود کرتانا را با یک اشاره در سرفیس فعال نمود. چطور؟ به وسیله دکمه ای روی قلم.

مایکروسافت می گوید این باریکترین و قدرتمند ترین پردازنده کامپیوتر محور اینتل است که تا به حال به کار گرفته شده.در این سرفیس از نسل ششم تراشه‌های اینتل استفاده شده. سرفیس پرو ۴ به ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است.

در این تبلت از نمایشگری ۱۲/۳ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۷ppi‌ استفاده شده.در نگاه اول دستگاه خیلی شبیه به سرفیس ۳ است. اما با کمی دقت متوجه تغییرات زیاد آن خواهید شد. حاشیه‌های دور نمایشگر باریک‌تر شده‌اند. مایکروسافت در پرو ۴ از تکنولوژی PixelSense بهره گرفته. کاور شیشه‌ای ضخامتی معادل ۴۰۰ میکرون دارد. همچنین از نسل پنجم پردازنده های گرافیکی در این دردانه کمپانی مایکروسافت استفاده می شود.

پانوس پانای در معرفی این دستگاه گفت هیچ دستگاهی هم رده سرفس نیست و نباید با آن مقایسه شود زیرا دستگاه جدید ۵۰ درصد سریعتر از قبل خواهد بود. حافظه نسل جدید یک ترابایت و رم آن ۱۶ گیگ خواهد بود.

این دستگاه بیست روز دیگر یعنی ۲۶ اکتبر با قیمت ۸۹۹ دلار آمریکا در دسترس خواهد بود.در ادامه تصاویری از مراسم رونمایی این تبلت را مشاهده خواهید کرد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*